2014. december 24., szerda


Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden kedves olvasómnak! <3

Köszönök mindent, ti nélkületek nem lennék most itt, imádlak benneteket, köszönöm, hogy vagytok nekem és, hogy minden egyes napomat boldogsággal töltitek meg! :3 Sok puszi <3
Sajnos nem tudtam nektek hozni új részt, amitől szörnyen érzem magam, de a Larry Christmas! blogon sok tehetséges írónő történeteit olvashassátok, köztük megtalálható az enyém is! Ezzel szeretnék nektek Boldog Karácsonyt kívánni! :)

Dreamy Girl xoxo


20 megjegyzés:

  1. Köszönjük Dreamy, neked is békés áldott Karácsonyt kívánok!
    Puszi Krisztofer :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :3
      Puszi, legyen szép napod ;)

      Törlés
  2. Köszönöm ès neked is nagyon Hepi Karàcsonyt!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. neked is babe kellemes karácsonyi ünnepeket, és nagyon szépen köszönjük a sok fáradozásodat ezzel a best of történettel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én köszönöm, hogy itt vagy és olvasod :3

      Törlés
  4. Kellemes ünnepeket!Elolvastam,imádtam.
    Téged meg annyira szeretlek,hogy negyon!!!♥♥♥:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! :3
      Cuki vagy, én is szeretlek <3

      Törlés
  5. Kedves Dreamy Girl !!! Már szerintem egy éve olvaslak , igen mert 2013 novemberében kezdtem el a finfictionok (ha így kell írni) olvasását és te ott voltál az elsők között . Amikor elkezdtem olvasni a történetet akkor te már szerintem a 20.-30. résznél járhattál . Mikor elkezdtem olvasni csak ámultam ,hogy milyen jól ír ez a lány és , hogy ez a történet valami fantasztikus !!!! És nem untalak meg mert mindig újabb és újabb csavarokat teszel a történetedbe . Már egy éve , hogy minden nap feljövök és megnézem ,hogy vajon ráktál-e fel új részt !!! Nagyon örülök , hogy itt vagy nekem /nekünk és , hogy minden egyes fejezeteddel boldoggá teszel minket . Néha lusta vagyok commentelni vagy a chatba írni de tudd , hogy mindig pipálok és minden egyes részt élvezettel olvasok végig !!! Remélem még az év utolsó pár napjában és a 2015-ös éveben is ilyen fantasztikus részeket fogsz hozni mint amilyenek az előzők voltak !!!
    Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket kívánok neked !!!
    Lillaxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ezt a sok dicséretet, annyira aranyos vagy, imádlak, és remélem, hogy a továbbiakban sem fogok csalódást okozni neked/nektek! :3
      El sem tudom mondani milyen jó ezt olvasni, és hihetetlen még mindig, hogy ennyire szereted/szeretitek! :3
      Én köszönöm, hogy itt vagy és olvasod a történetem! :)
      Puszi <3

      Törlés
  6. Kedves Dreamy Girl!:)
    Köszönjük a kedves szavakat, felmelegítetted a szívem! Hasonlóan kellemes ünnepeket és boldogságot neked is és a szeretteidnek!:) Köszönöm, hogy vagy és írsz, bearanyozva ezzel a hétköznapokat!:) Ja és Boldog Nemzetközi Louis Tomlinson születésnapot!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :3 Én köszönöm, hogy itt vagy és olvasod a történetemet! <3 Szép karácsonyt a családodnak is :)
      Puszi

      Törlés
  7. Köszönöm szépen ,viszont! Elolvastam a one-shotod,nagyon jó volt! Sok olvasni valót hoztatok össze nekem,és még én is szeretnék írni a saját blogomba,de nem tudom így hogy lesz meg,ha állandóan olvasok! ;)
    Merry Christmas!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :3 Örülök, hogy tetszett! :D Átérzem a helyzeted, nekem is lenne mit írnom, meg olvasnom, de annyi van, hogy azt sem tudom hol áll a fejem, remélem sikerül majd mindenkiért elolvasnom nekem is :)
      Puszi

      Törlés
  8. Köszönjük! Neked is kellemes, boldog, mosolyokkal és nevetésekkel gazdagított ünnepeket kívánok! :)

    VálaszTörlés
  9. Neked is boldog Karácsonyt Dreamy!
    Xoxo:~DD

    VálaszTörlés