2013. október 1., kedd

Sziasztok!


Sziasztok!

Engem is megfertőzött a blogok világa, ezért gondoltam létrehozok egyet. Soha nem írtam még történetet ezért nézzétek el nekem, hogy ha netalán rosszra sikeredne. Kipattant egy sztori a fejemből, nekiálltam leírni és úgy gondoltam most megosztom veletek is. Nem tudom hány részes lesz és mikor tudom felrakni a részeket, még nagyon kezdő vagyok ebben.
Ahogy látjátok a blog címéről kiderül hogy Larry Stylinsonról fog szólni. Természetesen benne lesznek a többi 1D-s tagok is, de csak mellékszereplőként! A történet (eddig még úgy tűnik) Louis szemszögéből fog íródni!
Előre is kijelentem a blog +18-as részeket, homoszexualitást, trágár szavakat, erőszakot fog tartalmazni, aki nem bírja az lépjen ki és lehetőleg ne hagyjon durva megjegyzéseket a blogon. Mindenkinek joga van arról írni amiről szeretne. Köszönöm megértéseteket.
Egyenlőre ennyit szerettem volna írni, amint tudom, hozom a prológust, csak még ki kell dolgoznom és persze még a blog kinézetét is rendbe kell raknom. 
Köszönöm megértéseteket:
Dreamy Girl


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése