2013. október 20., vasárnap

10. rész


Sziasztok! 

Imádlak benneteket, komolyan, nem is tudom hogyan köszönjem meg ezeket a jobbnál jobb hozzászólásokat! :') Nagyon jól esnek a dicsérő szavaitok! :3 Köszönöm a +1 feliratkozót és hogy ennyien látogatjátok az oldalam! :D Mivel ilyen kedvesek vagytok hozzám így gyorsan hoztam a kövi részt! :D
Előre is bocsi! :D
Jó olvasást kívánok! :D
Ui: még Louis szemszöge lesz, de ha miden jól megy és össze tudom hozni akkor nemsokára Harry is bemutatkozik! )

Dreamy Girl :)


Louis 

Arra ébredtem, hogy valaki simogatja a hasam és egyre lejjebb halad a férfiasságom felé...
Hozzám ért a legérzékenyebb pontomon, felnyögtem ahogy kezével kényeztetett. Szaporábban vettem a levegőt, nem tagadom...élveztem...
- Tetszik, Lou? - súgta mély, vágytól teli hangjával a fülembe. Beleharapott fülcimpámba és meghúzta fogaival. Ismét felnyögtem, alig csinált valamit és máris az őrületbe kergetett. Szorosan hozzám simult, éreztem a fenekemhez nyomódó merev férfiasságát.
- H..Ha..Harry! - nyögtem, miközben egyre gyorsabban mozgatta kezeit.
- Mondjad! - csókokkal hintette a nyakam minden egyes szegletét.
- Ké..kérlek! - nem tudtam többet kinyögni. Az agyam leblokkolt csak élveztem minden egyes percét a gyönyörnek amit Ő okozz nekem.
- Mit kérsz?? Hmm? - végig karistolta fogával a bőrömet, felszisszentem- egy kicsit fájt, de jó értelemben. Beleharapott nyakam legérzékenyebb pontján és szívni kezdte. Az eddigieknél is hangosabb nyögést kicsalva torkomból. Szórakozik velem, tudtam. A nadrágom egyre kényelmetlenebbé vált.
- Mit szeretnél, csak ki kell mondanod! - még mindig a férfiasságomon volt a keze, a másikkal jó erősen belemarkolt fenekembe, hihetetlen érzés járta át testem minden egyes részét. Nem bírtam tovább feléje fordultam, finom csókot nyomva ajkaira. El akartam húzódni, de nem hagyta, nyakamra vezette kezét és magához húzott és erőszakosan megcsókolt. Nyelveink vad táncot jártak, a fellegek között éreztem magam. Beleharapott alsó ajkamba. Egyik kezemet puha, göndör hajába vezettem a másikkal rámarkoltam duzzadó péniszére. Nagyot nyögött a számba, elvigyorodtam, hihetetlen élmény volt, hogy ezt váltottam ki belőle egyetlen érintésemmel. Egyre gyorsabb tempót diktáltam, Ő is rámarkolt az enyémre, egybeforrtak hangos nyögéseink. Soha nem volt még ilyen élményem és nem akartam elhinni hogy pont egy fiúval fogom ezt átélni. Eltávolodtam levegőért kapkodva és végre kinyögtem...
- Dugj meg! - egyenesen szájába suttogtam.
- Micsoda??? -felriadtam Harry hangjára.
- Mi...csoda? - kérdeztem én is miközben felugrottam ülő helyzetbe. Ez mi volt?? - gondoltam magamban.
Szaporán szedtem a levegőt, percekig magam elé bámultam. Ezt csak álmodtam, nem történt meg, erre a tudatra kezdtem lenyugodni.
- Ez mi volt? - ült fel mellém Harry.
- Hmm? - kérdeztem felé nézve, még mindig kicsit sokkos állapotban voltam. Nagy vigyorral találtam szembe magam. Ekkor kezével lemutatott ágyékom felé. Lenéztem, egy kicsit merev állapotban voltam.
- Basszus, a rohadt életbe! - elpirulva magamra húztam a takarót és ölembe raktam a kezeim, hogy minél jobban eltakarjam élvezetem bizonyítékát.
- Remélem rólam álmodtál! - egyre közeledett felém. Fel akartam kelni az ágyból, de Harry elkapta a csuklóm és visszarántott.
- Ki.. kell mennem.. a mosdóba! - mondtam égő fejjel. Rám vigyorgott azzal a perverz mosolyával.
- Nem mész te sehová, majd Én orvosolom a problémád! - elém térdelt, nagyot nyeltem a szívem majd kiugrott a helyéről.
- Harry.. ne, nekem ez... - nem hagyta hogy befejezzem, lerántotta rólam a takarót. Én csak figyeltem, meg se mertem mozdulni. Megragadta álló farkam és simogatta, megnyalta ajakit. El akartam tolni kezét, de rácsapott és nekidöntött az ágy háttámlájának. Mindkét kezemmel a lepedőt szorítottam, nagyon közel voltam hogy elmenjek és Harry egyre gyorsabban mozgatta kezét.
- Harry!! Harry!! Hol a francba vagy?? - hallottam meg egy ismerős hangot.
- Remek, ilyen jól csak Zayn tud időzíteni! - morgott majd lemászott az ágyról, az ajtónál megállt és felém fordult.
- Ezt befejezzük, ígérem! - kacsintott rám és kiment.
Francba, nyugodj le...nyugodj le... gondolj valami rosszra, lassan fújtatva lenyugtattam magam...
Kintről veszekedés hangja szűrődött be, nem értettem miről van szó, ezért felkeltem az ajtóhoz lépkedtem halkan és óvatosan résnyire kinyitottam.
- Még mindig itt van? - hallatom Zayn mérges hangját
- Igen itt van, de nyugodj meg, nem lesz semmi baj, nem találnak ránk! Szükségem van rád, még egyszer ne hagyj itt, oké? - nyugtatgatta barátját.
- Oké, de mi lesz ha... egyáltalán miért kellett elrabolni, miért nem mondod el? - egyre jobban füleltem végre megtudom az igazságot.
- Elmondom amint itt lesz az ideje! - hallottam Harry hangjában a szomorúságot.
Elegem volt, kinyitottam az ajtót és kiléptem. Mindketten rám néztek. Egy percig álltam ott majd kiböktem:
- Miért Én?? Mit vétettem ellenetek?? Mondjátok már el mi a franc bajotok van velem?? - kérdeztem egyre emelkedő hangnemben.
- Ne bassz fel, végre sikerült lenyugodnom! - nézett rám dühösen a göndör.
- De... - nem tudtam folytatni mert belevágott a szavamba.
- Ne szórakozz velem, mert kinyírlak! - szorította ökölbe a kezét - Ne csinálj úgy mintha nem tudnád! - ordított és felém rohant. Megdermedtem, sose láttam még ilyen dühösnek. Megfogta a nyakam, egyre erősebben szorította. - Élvezed, hogy hülyére veszel?? - fojtogatott.
- E.. engedj e..el, k..kérle... meg..fulladok... - próbáltam kipréselni a szavakat. Éreztem, hogy kevés a levegőm, szédültem. Könyörögve néztem szemébe.
- Harry!! Engedd el! - üvöltött Zayn. Láttam ahogy leszedi rólam a szorító kezeket.
- Nyugi, nem érsz el azzal semmit ha megölöd! - nyugtatta a göndört.
Levegőért kapkodtam, végre kezdtem jobban érezni magam.
- Jól vagy Harry? Minden rendben lesz! - láttam ahogy megölelik egymást. Ekkor Zayn válla felett rám nézett , sírni kezdtem, nem érettem mit vétettem és miről kell tudnom...
- Rendben vagyok, csak most ki kell mennem! - fordul az ajtó felé Harry.
- Mindjárt megyek utánad! - mondta Zayn. Felém közelítette, karomnál fogva megragadott és berángatott a szobába. - Ne hogy el merj szökni! - fenyegetett majd kiment.
Felültem az ágy sarkára és arcomat kezeimbe temettem. Niall hol vagy? Segíts rajtam, kérlek! - suttogtam.
Nem telt bele pár percbe az ajtó kicsapódott és Zayn dühös tekintetével találtam szembe magam... Felálltam az ágyról, vártam hogy mi fog történni.
- Most meghalsz! - üvöltött kikelve magából.

9 megjegyzés:

  1. Oh god! Imádom, nagyon, nagyon, de nagyon. Egyetlen egy dolog van, amit nem szeretek ebbe a történetbe, az pedig az, hogy sosem elég belőle...ha érted, hogy értem. Felőlem, 85 részt is feltehetnél, többet kérnék tőled, de azt hiszem, ez így van rendjén. Alig várom, hogy hozd a következő részt. Kérlek, még szünet előtt tedd fel, mert szünetbe nem fogom tudni elolvasni. És nagyon, nagyon szeretnék úgy elmenni az országból, hogy ez van a fejemben minél frissebben. Előre is köszönöm, és azt hiszem, nem árulok el újdonságot, ha azt mondom: IMÁDOM ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon de nagyon köszönöm! :3 Próbálom minél hamarabb hozni! :D

      Törlés
  2. Úramisten!:o Nee,most Zayn bántani foglya szegényt:/ Már én is rohadtul kíváncsi vagyok,hogy miért pont Louist rabolták el :D Bárcsak szavakba tudnám önteni,hogy mennyire imádom a blogot,de az sajnos lehetetlen :D Köszönöm,hogy írod ezt a nagyszerű történetet<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :3 A következő részben kiderül, hogy mi lesz Louis sorsa! :D

      Törlés
  3. ezt egyre jobban élvezem komolyan! Mindig is erre vágytam h vki ilyen blogot írjpon ahol Louis iszonyatosan szenved és a tiedben jobban szenved mint az enyémben, a tiedben szinte kínozzák és ezt öröm olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :3 Nekem viszont nehéz leírnom, mert nem szeretem bántani, de a történet ezt követeli! :/ :)

      Törlés
  4. áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá atya gatya! mi a faszom történt?! zayn miért mondta ezt?o.o jaj mittet Louis!? mit?! jaj te nagyon szeretsz minket kinozni!!xd jaj gyors kövit, am ez valami csodálatos volt!! gyors kövit megitn!XDXDXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :3 Egyszer minden kiderül! :) Próbálok sietni! :D

      Törlés