2013. október 15., kedd

8. rész


Hello Mindenki! :)

Igen, jól látjátok egy újabb rész! Mivel jól viselkedtetek gondoltam +1 fejezettel megleplek benneteket! :DD Remélem örültök, bár mint minden másnak ennek is van egy rossz oldala, ami az lenne, hogy a 9. részt kicsit később kapjátok meg! Bocsiii :/
Jó olvasást! :)

Dreamy Girl =)


Louis

- Csinos kis pofid van, nemcsoda, hogy Harry oda volt érted! De majd Én helyre rakom!- állt fel és behúzott egyet, de nem állt meg még kétszer megütött, sikeresen az orromat találta el az utolsó ütésével. Fájdalmasan nyögtem fel, eleredt orrom vére és éreztem ahogy folyik le a torkomon. Fuldokolni kezdtem.
- Na mi van, csak ennyit bírsz?
Szédültem az oxigénhiánytól. Próbáltam előre hajolni, hogy meg ne fulladjak.
- Nehogy meghalj nekem, még nem végeztem veled!- szakította le a ragasztószalagot.
Levegő után kapkodtam, köhögtem, kezdtem újra magamhoz térni.
- Mi...bajod van...velem? - nyögtem erőtlenül.
- Nem mindegy az neked? - felsőmnél fogva felállított és hasamba ütött. Összegörnyedve nyöszörögtem.
- Úgy nyavalyogsz mint egy kislány, légy férfi! - újra hasamba vágott az előzőnél is erősebben. Nem bírtam tovább, összeestem. Iszonyatosan fájt minden egyes mozdulat. Felültetett, letörölte a vért az arcomról, visszatapasztotta a szám. Hajamnál fogva emelte fel a fejem, hogy ismét a szemébe nézzek.
- Be ne merj köpni Harrynek, mert nem állok jót magamért!- elengedett és elment.
Fájdalmasan visszahelyezkedtem ülő pozícióba. Nagyon kényelmetlen volt, sajgott az egész testem, de legalább az orrom nem vérzett már. Alig kaptam levegőt rajta. Gondoltaimba meredtem, szemeim előtt Niall és Liam jelent meg...haza akarok menni, hiányoznak, nem bírom itt tovább...
Elég sokáig nem jött senki, kezdtem már éhes lenni és a szám is kiszáradt. Kis idő múlva hallottam, hogy jön valaki. Zayn volt az, megijedtem nem akarok többet kapni, elég volt. Kicsit megkönnyebbültem amikor megláttam kezében a fehér tálcát, már tudtam, hogy miért jött.
- Hoztam kaját és piát! - tette szabaddá számat. Mikor befejeztem az evést a fülemhez hajolt:
- Légy jó fiú, ez csak egy kis ízelítő volt!- húzódott el tőlem és gonoszul vigyorgott. Bólogattam, tudatni akartam vele, hogy megértettem. Lépteket hallottam, Harryt pillantottam meg ahogy Zayn elé állt.
- Elmehetsz!  Ja és nem találtam meg, az a a rohadék nagyon elbújt! - szorította ökölbe a kezét.
Ekkor Zayn felém nézett majd hozzá tette:
- De legalább az egyik megvan! - kacsintott rám a fekete és elindult kifelé.
Ketten maradtunk, nem néztem fel rá, de így is láttam, hogy egyenesen felém jön és letérdelt velem szembe.
Felemelte a fejem, kerültem a tekintetét.
- Nézz rám! - utasított. Engedelmeskedtem kérésének. Belenéztem zölden csillogó szemébe és elvesztem mélységébe, éreztem ahogy lelkemig hatol.
- Miért véres az orrod? - nézett végig arcomon.
- És mi ez a folt? - simított  végig azon a ponton ahol Zayn megütött. Gyengéden leszedte a számat takaró szalagot.
- Válaszolj!
- Se..semmi, csak amikor... elestem... - hazudtam.
- És az orrod?
- Csak eleredt...biztos az ütéstől... - összevont szemöldökkel nézett rám. Nem hitt nekem, láttam szemeiben.
Pár percig figyelt, nem tudtam mire vélni. Zavarba jöttem. Ekkor arca közeledett az enyémhez, végig puszilta a fájó helyeket. Jól eső érzés fogott el. Mi?? Ezt most komolyan gondoltam?? Hozzám bújt, kezeit hátam mögé vezette, kioldozott. Nem hajolt el, hanem nyakamat hintette csókokkal. Megremegtem. Egy halk nyögés hagyta el számat. Azon a ponton elkezdte szívni a nyakam, egyre gyorsabban vettem a levegőt  és hangosabbat nyögtem. Teljes testével nekem feszült. Élveztem ahogy meleg, erős teste hozzám simul. Ne gondolkodtam a testem magától cselekedett. Beletúrtam puha, dús, göndör hajába. Másik kezemmel a hátát simogattam, mély morgással díjazta mozdulataimat. Elszakadt nyakamtól és arcomhoz közeledett, szaporán vette a levegőt, éreztem ajkaimon jóleső meleg leheletét. Finom, puha puszit nyomott számra, kissé elnyitottam ajkaim. Bedugta nyelvét és finoman körkörös mozdulatokkal kényeztette nyelvemet. Belenyögtem szájába, ilyet még sose éreztem. Egyre jobban elmerültünk egymás szájában, szorosabban húztam magamhoz. Levegő hiánya miatt megszakítottuk forró, nedves csókunkat. Nem bírtam tovább, nyakánál fogva újra nekiestem duzzadt ajkainak. A nadrágom egyre szűkebb lett, az élvezet hulláma söpört végig testemen amikor rámarkolt merevedő férfiasságomra. Belenyögtem szájába, mire Én is rámarkoltam az övére. Együtt nyögtünk egyre hangosabban, vállamra ejtette fejét és így a fülembe nyögdécselt:
-Ne..Ne hagyd...abba Lou! - elmosolyodtam becenevem hallatán. Egyre gyorsabban dörzsöltem a nadrágon keresztül, folyamatos nyögéseket kiváltva ezzel Harryből. Hirtelen elkapta csuklóm is megállított. Szemébe néztem, láthatta értetlenségem, mert megszólalt:
- Nem.. így akarok... elmenni! - szaggatottan ejtette ki a szavakat.
Felállított a helyemről és nekitolt a falnak. Teljes testével nekem feszült, kezeimet fejem felett fogta. Nekem esett ajkaival, közben ágyékát az enyémnek dörzsölte. Minden egyes mozdulatával megőrjített. Hozzá akartam érni, de nem engedett csuklóm szorításából. Elszakadt ajkaimtól és fülemhez hajolt.
- Most az enyém leszel Lou! - suttogta.
Lenyúlt mindkét kezével és az övemet kezdte kikapcsolni. Szemebe nézett és kanos vigyorra húzta száját.
Megijedtem, tudtam mit akar, de én erre nem voltam felkészülve. Nem tudom hogyan volt ennyi erőm, de ellöktem magamtól és a lépcső felé szaladtam, felrohantam és szerencsémre nyitva hagyta az ajtót. Kiléptem rajta, sötét volt, megcsapott a hideg szél egy ház volt velem szemben, körülöttem minden felé fák és bokrok hajladoztak. Egy erő kellős közepén voltam.
 - Louis, gyere vissza! - ordított utánam Harry - Bazd meg, azt mondtam gyere vissza! - egyre dühösebben kiabált.
Más lehetőségem nem volt, az erő felé kezdtem el futni.
- Zayn! - ordított torkaszakadtából Harry.
Nem bírtam messzire jutni, elfáradtam, ki voltam merülve. Találtam egy eldugottabb részt valami barlangszerűséget, bebújtam és próbáltam minél csendesebben szedni a levegőt. Figyeltem, hogy merre lehetnek.
- Zayn, gyere már! - tisztán hallottam a hangokat.
- Mi van?
- Elszökött!
- Mi? Nem igaz, hogy ennyire béna  vagy! - dühöngött Zayn.
- Úgy se juthat messzire, túl fáradt és gyenge! - mondta Harry.
- Ne becsüld alá!
- Szépfiú, gyere elő, ha feladod magad akkor jobban jársz, mert ha Én talállak meg nem fogsz örülni a büntetésednek! - ordibált Harry.
-Bassza meg, mi van ha nem találjuk meg? Hmm? Mi a francért engedted el?? - hosszabb csend állt be.
- Jajj már, te szexmániás, nem tudtad volna úgy megbaszni, hogy ki van kötve, az sokkal élvezetesebb! - hallottam nevetését.
- Hahaha, kurva vicces vagy! Úgy se tud megszökni innen, azt se tudja hol van.
Egyre közelebb hallottam a hangjukat. Nem tudtam mi tévő legyek, fussak tovább vagy maradjak itt. Tanácstalan voltam...
- Béna vagy, Én már rég megdugtam volna és kikötözve ott hagytam volna az erdő közepén, hogy ott fagyjon halálra!- rémültem meg Zayn kijelentésére.
- Kussolj, inkább keresd és ne a szád járjon!
Mindvégig tudtam hogy meg akarnak ölni, de most már világossá is vált,hogy meg fogok halni...

15 megjegyzés:

  1. *O* ááááááááááááá imádom :3333333333333333333 légyszi hamar kövit :33

    VálaszTörlés
  2. imádom!!*-* jaj louLou drága...ne nyird ki!xd ....lesz Zourry sex?o.o:3 (ez nem tom hoyg jutot ezsemebxd)...harry mikor basza már meg végrexd?!gyors kövit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii ;) Nem árulhatom el, de sajnos Zourry sexel nem tudok szolgálni! :/ Larry sexre várni kell, sorry! :/

      Törlés
  3. Nagyon joo.. imádom! *-* de Zaynt ebben utálom.. -_- gyors kövit.. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii ;) Zayn egy kicsi durva az biztos! :/ Igyekszem! :))

      Törlés
  4. szegény Louis, úgy sajnálom, de annál állatibb a történet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény, én nagyon sajnálom de a történet ezt kivánja! :/ Köszii, örülök h így is tetszik! ;)

      Törlés
  5. De örülök,hogy ilyen hamar lett 2 rész*-* Szuper lett mind2<3 Van egy ötletem,hogy Zayn miért utálja annyira Louist...Remélem Lou-nak nem esik baja és,hogy nem sokára jön a kövi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii ;) Megtudhatom hogy mire gondolsz? Kíváncsi vagyok rá! :)))

      Törlés
    2. Szerintem Zaynnek tetszik Harry és féltékeny Lou-ra,hogy ennyire be jön Harrynek és azt szeretné,ha Harry vele csinálná ezt :)) (Ne röhögj ki,ha hülyeség:D)

      Törlés
    3. Dehogy röhöglek ki! :) Gondoltam hogy erre gondolsz, de azért mégis rákérdeztem! :) Majd kiderül hogy mi is van a háttérben! :D

      Törlés
  6. jajjj nagyon jó lett én még csak nem rég kezdtem el olvasni de imádom nagyon ügye vagy gyorsan kövit <3 :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, örülök, hogy tetszik! :D Ma lesz köviii! :D

      Törlés
  7. Hajrá Lou FUSS! 😍🙏
    Remélem a fiúk nem érik utol. 🥰

    VálaszTörlés