2014. augusztus 12., kedd

87.rész


Hali!

Nagyon szépen köszönöm a kommenteket, tetszikeket és a chatben kapott kedves szavakat! Köszönöm, hogy vagytok nekem! :3  <3
Lenne egy kis reklám, a legjobb írónő, akit én nagyon, de nagyon imádok, nyitott egy új blogot. (Yeah! :D) Szeretném, ha benéznétek hozzá, ugyanis eszméletlen jól ír! Nem bánjátok meg, higgyetek nekem! ;) A tanítvány - ide kattintva eljuttok a bloghoz! :) Imádni fogjátok, biztos vagyok benne! ;) 
Jó olvasást! 

Dreamy Girl


Louis

- Nem vagyunk jóban! - vágták rá egyszerre, amitől még gyanúsabb volt ezt az egész. Zayn krákogott, majd folytatta. - Amikor felhívtál, szóval, jöttem az autóval, és megláttam az utcán Ni... Szöszkét - javította ki magát, én pedig összehúzott szemöldökkel méregettem arcát a visszapillantó tükörben - és felvettem, ennyi... - markolta kormányt jó erősen, miközben engem figyelt a tükörből. Láttam, hogy valamiért nagyon ideges. Niall hevesen bólogatott mellette. Valamit elhallgatnak előlem, biztos vagyok benne. - Nem akartam szemét lenni, hiszen mégiscsak baj van, ilyenkor tartsunk össze... - tette még hozzá, amitől még gyanúsabb lett az egész. 
- Aham... - válaszoltam fáradt hangon. Most nem volt kedvem a nagy kérdezősködéshez, de ezt nem fogják megúszni, akkor is meg fogom tudni, hogy mi folyik itt. Amint kimondtam ezt az egy szót, mindketten megkönnyebbülve felsóhajtottak. Hazáig csendben telt az út, nem volt kedvem beszélgetni, inkább csak kifelé bámultam az üvegen, és Harry szavain gondolkodtam.
- Itt is vagyunk! Biztos el leszel egyedül? - fordult hátra Zayn. Halvány mosollyal bólintottam, majd elköszöntem tőlük, és becsukva magam mögött a kocsi ajtaját indultam meg a házam felé. Annyira csendes volt minden, nem égett a villany, nem várt otthon senki... Kivettem zsebemből a kulcsom, amivel kinyitottam az ajtót. Azonnal megütötte az orrom a pia szag, amikor bementem. Felkapcsoltam a villanyt, mire szorongás járta át testem. Levettem a cipőm, aztán bementem a konyhába, kezembe kaptam a lapát és a seprűt,  majd felsepertem az ablak szilánkjait, amit Shane tört be. Elővettem egy karton lapot, meg egy ragasztószalagot, amikkel becsináltam az ablaküveget. Egyelőre jó lesz így, majd holnap hívok valakit, aki megcsinálja. Kidobtam a piás üvegeket, amiből elég sok volt, és mind üres... Felkapkodtam a szétdobott ruháit, amiket betettem a mosógépbe, elindítva a mosást. Amikor úgy éreztem, végeztem, levetkőztem, vettem egy kellemes zuhanyt, utána pedig fogat mostam. Átmentem a szobámba, felkaptam magamra egy pizsamát, ami egy póló volt. Harry pólója, ezért elég hosszú volt, hogy ne kelljen felvennem egy nadrágot, csak bokszert. Szomorúan sóhajtva mászta be az üres ágyba. Arcomhoz szorítottam felsőjét, hogy érezzem sajátos illatát. A csend, mely belepte a házat, szörnyen ijesztő volt. Visszagondoltam arra, mikor még egyedül voltam, és nem tudtam, hogyan bírtam ezt ki. Talán akkor még könnyebb volt, mivel nem tudtam milyen, mikor van mellettem valaki, aki szeret. Megfordultam, hogy Hazza térfelére lássak. Megsimogattam az érintetlen takarót. Utáltam magam, amiért ezt tettem, nem szabadott volna hagynom, hogy  idáig elfajulnak a dolgok. Telefonom pityegése zavarta meg a nyomasztó csendet. Sms-em érkezett. 

" Minden rendben van? Ha szükséged van valamire, hívj! Niall "

Elmosolyodtam üzenetén, majd visszapötyögtem, hogy minden rendben van. Letettem az éjjeli szekrényre a készüléket, aztán lecsuktam szemeim, és megpróbáltam álomba szenderülni. Hosszas ideig forgolódtam, az agyam kattogott, nem tudtam lecsendesíteni. Hátamra gördültem, nagyot sóhajtva, a plafont bámulva. Meguntam a szenvedést, ezért a takarót kezembe véve leslattyogtam a nappaliba. Bekapcsoltam a tv-t, kerestem valami altató műsor, és betakaródzva figyeltem a uncsi tévéreklámokat. Nem kellett sok, elaludtam. 
Délben ébredtem fel. Kómásan ültem fel, fejemet fogva. Úgy érzetem magam, mint aki másnapos. Kibattyogtam a konyhába, csináltam egy kávét, ami mellé megkentem egy szendvicset is. Nem voltam éhes, mégis kellett valami a gyomromba. Úgy döntöttem, hogy mielőtt bemegyek Hazzához, elmegyek anyuhoz a temetőbe, hiszen már olyan rég voltam nála. Felöltöztem, felhúztam a cipőm, aztán magam mögött bezárva az ajtót, indultam meg a temető felé. Elég meleg volt, száz ágra sütött a nap. Még jó, hogy rövidbe öltöztem. Azon filóztam, bár nem csak most, hogy szükségem lenne egy kocsira. Eddig mindenhova eljutottam gyalog, de most már nem ártana venni egy autót, mert akkor minden könnyebb lenne. Bementem az útba eső virágboltba, és vettem egy csokor virágot anyu kedvenceiből. Imádta a gerberát meg a vörös rózsát, ezért mindkettőből kértem, biztos örülni fog neki. Elköszöntem az eladónőtől, majd folytattam utam. A rideg, ijesztő vaskapunk átlépve tovább sétáltam a betonos úton, amely anyu sírjához vezetett. Nem voltak sokan, csak egy-két idősebb nénit láttam, akik a sírkőt tisztították, szebbé varázsolva szeretteik nyughelyét. Szörnyű az élet, megszületünk, majd meghalunk... Ahogy a vége felé közeledtem, jobbra fordultam, és a kitaposott földúton haladtam előre. Mindig mikor idejövök, borzongás járja át testem, tudva, hogy egyszer mindannyian idejutunk, de ezt a gondolatot igyekeztem kiűzni agyamból. 
- Szia Anya! - köszöntem, mikor odaértem sírjához. - Bocs, hogy ilyen sokáig nem jöttem, csak annyi minden történt. Tudom-tudom, ez nem mentség... Remélem azért nem haragszol. - simítottam végig ujjam a sírkövén, amelyre neve volt belevésve. - Hoztam neked a kedvenc virágaidból, tudom, hogy tetszik, mindig is tetszettek! - tettem le friss csokrot a sírkőre, majd a régi, elszáradt virágokat kiszedtem. Elmentem a csaphoz, és öntöttem vizet a műanyag vázákba, aztán bele tettem a friss csokrot. Szépen eligazgattam. Kicsit feltakarítottam a sír körül, és mikor végeztem mindennel, leültem a sírkőre. - Képzeld anya, megtörtént az, amiben én sosem hittem, szerelmes lettem. Igaz, nem éppen úgy, ahogy gondoltam, hiszen egy fiút szeretek, de ez engem, egy cseppet sem izgat, és remélem téged sem... Sajnálom, de ez ellen nem tudok mit tenni, a szerelem már csak ilyen. - mosolyogtam. - Emlékszel, hogy mennyire el voltam keseredve, hogy nekem soha nem lesz senkim? Mindig sírtam, de te ott voltál mellettem, és tartottad bennem a lelket. Azt mondtad: " Hozzád is el fogj jönni a szerelem, csak várd ki. Nem mindenkinek jön azonnal, valakinek hamarabb, valakinek később. Akkor fog előbukkanni, amikor nem is számítasz rá. Egyszer csak meglátod, és onnantól minden más lesz." - mondtam el szavait, amire mai napig emlékszem. Könnyeim is kicsordultak az emlékekre. - Most eljött. - szipogtam. - Igaz, elég sokat kellett várnom rá, de úgy érzem, megérte. A fiad szerelmes. - vigyorogtam, miközben arcomon folytak könnyeim. Szipogásom zokogásba torkollott, nem tudtam tovább türtőztetni magam, hiába akartam erős lenne, nem tudtam. - Hiányzol, anya... - szipogtam. - Bárcsak itt lennél velem, minden más lenne. Szeretlek! - hajoltam a sírkőre, nekidöntve homlokom, kezeimmel pedig a vésett betűket simogattam. - Nagyon szeretlek, anya! - csuktam be szemeim, és magam elé képzeltem mosolygós, gyönyörű arcát. - Köszönöm, hogy elküldted hozzám Harryt, tudom, hogy te voltál, és köszönöm, hogy vigyáztál rá. Nem is tudom mi lett volna velem, ha baja esik... - eltávolodtam, majd a friss virágokat néztem, amik oly gyönyörűek voltak, ahogy a nap rájuk sütött. - Hülye voltam, nem így kellett volna megoldanom ezt az egészet. Tudod, jól, hogy mindig is béna voltam a konfliktusok kezelésében, gyáva voltam, ahogyan most is... Inkább elfutottam a problémák elől, minthogy szembe néztem volna velük... És látod mi lett belőle?! Mindig rossz vége van... Mindig... - szipogtam. Még egy pár percig csendben figyeltem sírkövét, aztán elmeséltem neki az eddig történteket, hiszen már nagyon régen nem voltam itt, de megfogadtam, hogy többször ki fogok jönni hozzá. Sok mindent azért kihagytam a mesélésből, nem kell mindenről beszámolnom... Bár, elvileg mindent lát fentről... Nagyon remélem, hogy nem így van. - gondoltam magamban, és belepirultam, mikor eszembe jutottak az együtt töltött éjszakáink Hazzával. - A lényeg az, hogy boldog vagyok, de sokkal boldogabb lennék, ha te is itt lennél velem. Bemutathatnám Harryt, szerintem tetszene neked. Sokszor átmennék hozzád ebédre, beszélgethetnénk, elárulhatnád Hazzának a kínos dolgaimat, és jókat nevetnétek azon, hogy téglavörös arccal duzzogok, amiért ezt teszitek velem. - elmosolyodtam a gondolatra. Nagyot sóhajtottam. - Ideje mennem! Örülök, hogy beszéltünk! Ígérem ezentúl sűrűbben jövök! Szeretlek, anya! - simogattam végig nevén. - Majd jövök!
- Még van pofád idejönni?? - olyan gyorsan ugrottam fel, a hirtelen jövő hangra, hogy majdnem elestem. Nem hittem fülemnek, ez nem lehet igaz. Megfordultam, és a tükörképemmel találtam szembe magam. Egyformák voltunk, mégis teljesen különbözőek. Fekete pólót, és nadrágot viselt, szemeit pedig egy napszemüveg takarta. Ahogy rá néztem, levette, és alaposan végig mért. Undorodó képet vágott, majd ismét szemeimbe nézett. - Mit keresel itt, szerinted van jogod ide jönni, miután megölted apám? - kérdezte, én pedig csak álltam ott, azon gondolkodva, hogy nekem itt ma végem lesz. - Meg persze anyádat... - mondta jellegtelen hangon.
- M-mit... a-akarsz? - kérdeztem remegő hanggal, mikor észhez tértem. Láttam győztes mosolyát arcán. Örült, hogy még mindig ugyan olyan hatással van rám, mint régen. Felnevetett, amitől libabőr futott végig hátamon.
- Ugyan, Louis! - lépett eggyel közelebb hozzám, mire én hátráltam. - Nem látogathatom meg az egyetlen drága testvéremet?! - mondta, hatalmas mosollyal arcán. Ijesztő volt, de próbáltam tartani magam. Nem akartam, hogy tudja, még mindig be vagyok szarva tőle. - Tudod, tényleg nagy pofa kell ahhoz, hogy ide gyere, miközben te ölted meg a saját anyádat! - morogta, miközben felém sétált.
- NEM ÉN ÖLTEM MEG! - kiabáltam kétségbeesetten. - Baleset volt! - ahogy kimondtam, éreztem, hogy összetörik minden bennem, és ismét sírni kezdtem. - Baleset... - temettem arcomat a tenyerembe. Gonosz kacaja ismét megütötte fülem.
- Még mindig ezzel nyugtatgatod magad? - éreztem, hogy egyre közeledik felém, hallottam lépteit, de nem volt erőm menekülni. - Szegény Louis... - tette kezét vállamra, amitől megrezzentem. - Nem lehet könnyű ilyen bűntudattal élni... - suttogta fülembe mosolyogva.
- Nem! Én! Öltem! Meg! - emeltem fel arcom, hogy kék szemibe nézhessek. - Ezt te is jól tudod! Most pedig húzz el innen, és hagyj békén! - emeltem fel a hangom, még magamat is meglepve. Fogalmam sincs, honnan jött a bátorság, de itt volt, ami sokat segített. Dühösen néztem rá, ő pedig még mindig csak vigyorgott.
- Oh, látom, a drágalátos kis buzikád mellett megeredt a nyelved! De velem ne beszélj így, baszd meg! - hangja fenyegető volt, amitől kicsit megrettentem. - Elfelejteted már, hogy mikre vagyok képes? Emlékeztesselek rá? - kapta el karom, elég szorosan. Fájdalmasan felnyögtem.
- Engedj el! - próbáltam kihúzni karom, keze szorításából, de hiába, erős volt, erősebb, mint én.
- Most pedig beszélgetni fogunk egy kicsit! Megtanítalak arra is, hogy hogyan viselkedj, ha velem beszélsz! - ragadta meg másik karom is, és mindkettőt a hátam mögé csavarta. Éreztem, ahogy belenyilall minden egyes mozgásnál a vállamba a kínzó fájdalom, viszont ez nem hatotta meg őt. - Ne nyöszörögj már, olyan vagy, mint egy kislány! - mondta fülembe. Egész testemben remegtem, annyira féltem, már nem voltam olyan bátor, mint az előbb, hiszen elkapott... Semmi esélyem sincs ellene... Szemeim lehunytam, és semmi másra nem tudtam gondolni, csak Hazzára. - Szeretlek. - suttogtam magam elé.


18 megjegyzés:

  1. Hahi.
    Annyira vicces volt az eleje... A kozepe cuki.. Amikor megjelent Lou ikre, azt hittem hogy szettorom a telefonom .
    Szegeny Lou. Nem.eleg hogy Hazz korhazba van, meg ez a dog is megjelenik.
    Ezt a reszt is imadtam ugy mint a tobbit.
    xx Iva G.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen hatással van rád az írásom :)
      Mindig így van, minden egyszerre jön össze, sajnos szegény Louis is így járt... :/
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a részek! ;)
      Puszi :)

      Törlés
  2. Hey!!
    Nem reg keltem f, de mar egybol csekkoltam a blogod... Orommel olvastam el, de amikor a vegehez ertem duhos es egyben szomoru voktam.. Azert voltam duhos mert az a senkihazi dog megjelent a temetobe... Szomoru azert voltam mert Boo is az volt.
    Akkor valtsunk hepire.
    Az elejen behaltam..:33
    Zayn annyira cukker volt, azt se tudta mit nondjon, hogyan magyarazza ki a helyzetet.. Haha.. Niallrol se felejtkezzunk meg.. Az a kis cukor falat, csak csendesen helyeselt.. Imadtam :33
    Remelem minden hepi lesz...
    xxAmanda
    UI: Meghaltam
    UI: Imadlak es a blogod is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy amint felébredtél rögtön a blogomra néztél! :3 Ez annyira jól esik!
      Szeretem, ha ilyen érzéseket tudok kiváltani írásommal! :)
      Szerintem is aranyosak voltak, Niall volt a legédesebb! :D
      Köszönöm, hogy írtál, én is imádlak! :3
      Puszi :)

      Törlés
  3. Nananana!!! Most még ez is? Tudtam, hogy Lucas elő fog kerülni....és ennél jobban nem is időzíthetett volna a kis rohadék!

    Ziallék nagyon aranyosak voltak, imádom őket,,remélem hamarosan kiderül a kis titkos viszonyuk, és Lou is elfogadja őket.

    HIÁNYZIK HARRY!!! - nem csak Louisnak, nekem is. Remélem Lucas nem okoz komolyabb bonyodalmat, vagy Harry összekapja magát, és kereszteslovagként kiszabadítja Lout, és jól elveri a kis mocskot.

    Ismét ezer kérdés, ami megoldásra vár... és megint várni kell....utálok várni!

    ÉS IMÁDOM EZT A SZTORIT!!!

    ( köszönöm a reklámot, annyira aranyos vagy!!! ha nagy leszek, meghálálom!!! <3)

    Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont most... de hát már ideje volt...
      Szerintem is aranyosak! :3 Imádom őket is! :)
      Tudom, nekem is, de ígérem hamarosan itt lesz ő is! :) Szörnyű úgy írni őket, hogy külön vannak, rám is elég szomorúan hat :/
      Sajnálom, igyekszem hozni, hogy ne kelljen sokat várni :)
      Köszönöm, én meg téged imádlak! :3
      Szívesen, egy ilyen fantasztikus írónő írásait mindenkinek olvasnia kell!! De cuki vagy :3
      Puszi :)

      Törlés
  4. Hallod, a képről azt hittem, hogy Harry halt meg. Áh :D
    Na már megint itt van az a köcsög fasz. Afenneaszáját!
    Nem tudom mit mondjaaak:D Azt hogy imádom (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért is raktam be, szemétkedek! :D Bocsi....
      Sajnos igen, nem tudja békén hagyni Louist..
      Köszönöm szépen, örülök, hogy még mindig imádod a blogom :3

      Törlés
  5. Sírtam. Amikor az anyukájához beszélt annyira meghatódtam, hogy elsírtam magam. Nagyon aranyos volt az a rész. A továbbiak viszont szomorúak és kétségbeejtőek voltak. Amit pedig a szerelemről mondtál az nagyon édes volt :) de azon is sírtam :D Szóval csak így tovább! Louis ikertestvére irriàl, de valamiért úgy érzem hogy valami rossz dolog fog történni vele. :D Muhaha
    Ügyes légy, várom a következő részt!
    Puszi: Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a legszebb dolog számomra mikor megsiratják írásom! (tudom hülyén hangzik, de ez így van :)) És ennek nagyon örülök! :3
      A szerelmes részt anyukám mondta/mondja mindig nekem, és pontosan így vagyok vele én is, ezért is írtam bele :3
      Köszönöm szépen kedves szavaid! :)
      Majd kiderül a kövi részben, hogy mi is lesz Lucassal és Louisval...
      Puszi :)

      Törlés
  6. hát erre nem számítottam.. ! azta.. :o szegény Louis. :( most mi lesz vele. meg veri.. :o azt nem... NEM ENGEDEM..!!!! mennyen Harry és verje ki még a szart is abból a kis pöcs gyerekből...remélem nem lesz semmi baja.. és minden rendben lesz .. siess a kövi résszel.. :D Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A köviben kiderül, hogy mi lesz Louisval, nem árulhatom el... Harry sajnos nem tud segíteni neki, most nincs itt, hogy megvédje :/
      Igyekszem sietni vele :)

      Törlés
  7. Hú, először komolyan beszartam a kép láttán -bocs a kifejezésért- Ziall megmosolyogtatott, olyan kis bénák! :) Harry piszkosul hiányzik! :/ Viszont annyira éreztem, hogy Lucas újra a képbe kerül! Szinte tudtam! (Micsoda médium képességeim vannak!) Siess nagyon a következővel, Drága! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez volt a célom, szemétkedtem! :) Bocsi...
      Kis aranyosak, ahogy bénáznak! :D
      Nekem is hiányzik Harry, de ígérem nemsokára jön :)
      Gratulálok, akkor jók voltak a megérzéseid! :)
      Igyekszem sietni :)

      Törlés
  8. Amikor megláttam a képet, hú nagyon megijedtem, alig mertem belekezdeni a részbe.
    Zayn és Niall nagyon aranyos volt, még Louis is észrevette, hogy hazudtak.:D
    Szegény Louis-t viszont nagyon sajnáltam, annyira megható volt, ahogy az édesanyjával beszélt. Aztán meg Lucas..ne! Kérlek, bármit, csak ezt ne. Jelenjen meg Harry, Zayn, Niall, Liam, akár meg Shane is vagy bárki más, csak mentse neg Louis-t valakiiii.
    Már most nagyon-nagyon várom a kövit, annyira imádooooooom.*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom azért sikerült sokatokat megrémisztenem a képpel, kis szemét vagyok, tudom! :)
      Nem volt nehéz észrevenni olyan kis bénák, ezért is imádom őket! :D
      Sajnos, ez a hülye Lucas nem hagyja békén... A köviben kiderül, hogy mi lesz szegénnyel...
      Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy tetszik, és igyekszem hozni hamar :)

      Törlés
  9. Naaaaaaaaaaa, ezt most miért?
    Az elejét végig vicsorogtam, mint egy idióta, amikor ez anyukájával beszélt meghatódtam, most meg be vagyok fosva, mint a sz@r.
    Most ezt miért kellett? Nem szivattál meg minket eléggé így is? :D
    Először, asszondja Harry-nek, hogy üsse meg Louis-t, szét szedi őket, majd kiugraszt az ablakon, a "Harry öngyilkossági teszt"-jével, most meg ez?! Nagyon gonosz vagy. :D
    Ettől függetlenül továbbra is irtóra imádom a sztorit, de nemáááár. Most mééér'?? :DD
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi...
      Örülök, hogy ilyen érzéseket vált ki belőled az írásom :)
      Kell bele az izgalom, különben uncsi lenne, de ígérem nemsokára lesznek majd boldog pillanatok :)
      Szeretek kicsit gonosz lenni :)
      Köszönöm szépen, és örülök, hogy még ezek után is imádod :3
      Puszi :)

      Törlés