2015. október 1., csütörtök

2 éves a Love and Pain!



Sziasztok!

Amint látjátok nem résszel jelentkezem, de úgy döntöttem, hogy megemlékezek a mai napról, ugyanis 2 éve, hogy megnyitottam ezt a blogot, amit még mindig nem tudok felfogni, pedig nem most történ! :D 
Még emlékszem arra az estére, amikor leültem a gépem elé, és megszerkesztettem a blog kinézetét, majd félve pötyögtem be az első szavakat!  Amint megnyomtam a "közzététel" gombot, a szívem  a torkomban dobogott, és nem hülyéskedek, ha azt mondom, hogy úgy kb fél másodpercenként figyeltem, hogy megnézte-e már valaki a bejegyzést vagy írt-e már valaki! Aztán mikor megkaptam az első komit, könnyekkel küszködve, hatalmas vigyorral az arcomon olvasgattam újra, és újra, akárcsak az ezután következőket! Hihetetlen volt számomra, hogy van valami, amit én alkottam, és amit szeretnek is!  
De ez mind nem így kezdődött, hanem két csodálatos ember szerelmével, akik egy szempillantás alatt megváltoztatták az életemet, amiért mindig is nagyon hálás leszek nekik, bárhogy is legyen, bármi is történjék a továbbiakban, ők mindig is itt lesznek a szívemben! Ők voltak azok, akik miatt megtaláltam azt, amit igazán, szívből szeretek csinálni, és az, hogy ezt már 2 éve csinálom nagy szó nálam, ugyanis még sosem volt olyan dolog, amit ne adtam volna fel kb úgy két- három hónap után, de az írás más, már nem tudnám elképzelni az életem nélküle, és Larry nélkül sem, mert ők a mindeneim, és akár merre járok, mindig beférkőznek az agyamba, amit egy pillanatig sem bánok! <3
Mindig is ők lesznek az elsők <3
De azért ne feledkezzünk meg a másik 3 srácról sem, mert ők is fontosak számomra, és szintén ott lesznek a szívembe, és sosem fogom elfelejteni őket, mert nekem ez az 5 srác, az életet jelenti! <3 Sokmindent köszönhetek nekik, és ez furcsa, mert nem is találkoztam velük, mégis olyan, mintha ismerném őket, mintha itt lennének velem! <3 
Na, de kicsit eltértem a dologtól bocsi, de most ilyen érzelgős hangulatomban vagyok :')
És a legfontosabbról el ne feledkezzünk! Azokról, akik nélkül már rég nem lennék itt, azokról, akik csodálatos kommentekkel segítettek át a nehéz napokon, azokról, akik mindig mellettem álltak, és kitartottak! Rólatok, olvasókról! <3 A legcsodálatosabb olvasókról a világon! <3 Bár sokszor úgy érzem, hogy meg sem érdemellek benneteket...
Köszönöm, hogy a zsúfolt mindennapjaitokból szántok rám annyi időt, hogy egy-két mondattal, vagy netalán egy kis regénnyel megleptek minden résznél, és elmondjátok mennyire, és mit szerettetek benne! Köszönöm, hogy vagytok nekem! <3 És remélem, hogy még itt lesztek, és végigkíséritek az öt fiú sorsát, ami még koránt sem ért véget! ;) 
Köszönöm a 239! feliratkozót! És köszönöm azoknak akik az elejétől kezdve velem voltak, azoknak akik a közepében kapcsolódtak hozzám, és azoknak is akik most nemrég találtak rám! Mindenkit imádok, és hatalmas ölelést küldök nektek! <3
Köszönöm az 502,939! oldalmegjelenítést! Hihetetlenek vagytok! Sosem foglak elfelejteni benneteket! 
Köszönök mindent nektek! 
Millió puszi, és ölelés

ui: Bocsánat a fogalmazás, meg egyéb hülyeségek miatt, de jelen pillanatban annyira meg vagyok hatva, hogy összevissza hebegek, meg írásban valahogy nem tudom úgy kifejezni magam, ahogy szeretném :D

Dreamy Girl 

12 megjegyzés:

  1. Boldog 2. évet a blognak és neked is, amiért létre hoztad, hiszen nélküled nem lehettünk volna részese ennek a csodának. Köszönjük!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lettie :3
      Nagyon szépen köszönöm, el sem tudod hinni, hogy milyen sokat jelentenek ezek a szavak <3 Én köszönöm, hogy itt vagy!
      Puszi <3

      Törlés
  2. Boldog szülinapot a legjobb blognak! :3
    Köszönünk mindent Dreamy ♥
    -Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szilvi :3
      Nagyon szépen köszönöm, aww <3 Én köszönöm, hogy itt vagy!
      Puszi <3

      Törlés
  3. Nagyon boldog 2. születésnapot a Love n Pain-nek! *-* Jézusom, nagyon büszke vagyok rá, és rád is!! Annyi minden van a fejemben, és a szívemben ezzel kapcsolatban, hogy nem tudom ezt mind megfogalmazni, de a lényeg annyi, hogy: IMÁDLAK ÉS A BLOGOT IS! Sokszor elmondtam már, hogy örökre ez marad a kedvencem, mert nagyon a szívemhez nőtt, ez alatt az 1 év alatt :)) Sajnálom, hogy nem voltam itt előbb, de akkor még magát a bandát sem ismertem (csak hallottam róluk), nemhogy Larryt :D
    Remélem, hogy még sokáig fogod írni, és még több kalandban lehet részünk!
    Csak így tovább, mi itt leszünk, legalábbis én tuti! ;)

    Sok pusziii! <3
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Goldy :3
      Köszönöm szééépen, vááá! :D Jajj ne írj ilyeneket, mert megint sírni fogok! :') Köszönöm, hogy itt vagy, és hogy komizol meg minden <3
      Én is remélem, mert még koránt sincs vége ennek az öt srácnak az útja ;)
      Puszi <3

      Törlés
  4. Uhh boldog szülinapoot♥♥♥ Nagyon nagyon köszönök mindent. Emlékszem ez volt az első Larry blog amit olvastam és már az első pár mondatnál beleszerettem. Miattad lettem igazi Larrys :)♥ Imádom minden egyes momentumát a történetnek és már másodjára olvasom az eddigi részeket de érzem hogy ez még párszor meg fog ismétlődni ;) Köszönöm ezt az egész csodát és mindent amit nekünk adtál♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3
      Köszönöm széééééépeeeen :3 Jajj de aranyos vagy, most megint pityergek :')
      "Emlékszem ez volt az első Larry blog amit olvastam és már az első pár mondatnál beleszerettem. Miattad lettem igazi Larrys :)♥ " jó, most zokogok :D
      Én köszönöm, hogy itt vagy!
      Puszi <3

      Törlés
  5. Itt is Isten éltesse a blogot, és téged is.
    Ha nincs a landp (nekem már így marad:DDD), akkor ma nem ismerlek, nem tudom, ki az a larry stylinson, nincs blogom, se könyvem, és élem a kis unalmas életemet...
    Ehhez képest sarkaiból fordult ki a világom, és minden megváltozott körülöttem, bennem.

    A hálámat soha nem fogom tudni leróni, de azt azért elmondom minden évfordulón, hogy ez egy sorsfordító találkozás volt, és köszönök mindent!!! <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia Becca <3
      Köszönöm szépen :3 Igen, neked így, néha még én is így írom :D Jó, persze, te is bőgess meg megint, jajj, nem tudok mit mondani ne haragudj! Tudod <3 Örülök, hogy ennyi mindent adhattam neked!
      Én köszönöm, nagyon <3 <3

      Törlés
  6. Bocsi hogy csak most írok :/ de nemtudom itthagyni komi nèlkűl :) annyira nagyon szeretem ezt a blogot ez volt mindíg a kedvencem ès az after :) nagyon tetszett a kezdetektől fogva minden rèsz , sajnos èn csak a közepèben kapcsolódtam be :/ de egyrèszt örűlök mert órákig olvashattam :)
    Amikor veszèlyben voltak körmöt rágva vártam hogy mikor vagy èpp mi lessz :)
    Nagyon szeretem ès szeretűnk Dramy :)
    Millió puszi : Meli
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :3
      Semmi baj, hogy csak most írtál ;) Jajj, nagyon szépen köszönöm, boldog vagyok, hogy ennyire szereted ❤
      Én is szeretlek benneteket, nagyon!! ❤❤❤ és köszönöm, hogy írtál :3
      Pusziii ❤

      Törlés