2015. október 17., szombat

139.rész



Sziasztok!

Ahogy ígértem megérkezett Larry! <3 Imádtam ezt a részt írni, és remélem, hogy nektek is tetszeni fog! :3 Nem árulok el róla semmit, majd meglátjátok! :p
Köszönöm szépen a kommenteket, nagyon hálás vagyok nektek, amiért itt vagytok, és mindig megajándékoztok a kedves szavaitokkal! Nagyon sokat jelentenek nekem! <3 
És elértük a 240! feliratkozót!! Váó! :o OMG!! Köszönöm, mindent nagyon köszönök! 
További kellemes hétvégét kívánok nektek, és remélem, hogy ezzel a résszel kicsit feldobom az esős, borongós napokat! :3
Jó olvasást! 
Pusziiii 

Dreamy Girl


Louis

Benyomtam a kávéfőző gombját, és míg vártam, hogy lecsöpögjön, bepakoltam a már pár napja felgyülemlett mosatlant a mosogatóba, hogy majd később nekilássak. Kiöntöttem egy csészébe az elkészült kávét, amit felvittem az emeletre, ahol Hazza még mindig az ágyon feküdt, háton, teljesen szétterülve. Elmosolyodtam a látványra, amin kicsit elidőztem. Beharapott alsó ajakkal mértem végig meztelen felsőtestét, amiről lecsúszott a takaró, egészen a csípőjéig, láttatni vélve v vonalát, és fekete bokszere korcát. Annyira szexi, és tökéletes, hogy lehetetlen betelni a látványával, legalábbis én nem tudok. Ha tehetném, egész nap csak őt bámulnám. Letettem az éjjeli szekrényre a gőzölgő kávét, aminek az illata belengte az egész szobát. Csodálkoztam is, hogy Harryt még ez sem ébresztette fel. Óvatosan felmásztam az ágyra, egyik lábamat átemelve a testén, ráereszkedve a csípőjére, de nem nehezedtem rá teljesen, mert nem akartam felébreszteni. Tettemre felmordult, szemei azonban csukva maradtak, ezért lehajoltam hozzá, és a fülébe suttogtam:
- Ébresztő, álomszuszék! - hintettem egy lágy puszit fülére, amit dünnyögés követett.
- Kis tigris! - mormolta reggeli rekedtes hangján, miközben a kezei a combomra simultak, felfelé haladva a hátamra, lágyan cirógatva pólómon keresztül. Elmosolyodtam, behunyt szemmel élvezve lágy érintéseit. Karjai szorosan, mégis gyengéden öleltek körül, így húzva még közelebb magához, hogy minden porcikánk összeérjen. Felkuncogtam, és a fülétől haladva, végig a nyakán, egészen fel az álláig csókokkal hintettem be bőrét, amit hümmögve, kicsit elfordított fejjel fogadott, könnyebb hozzáférést biztosítva nyakához, amire újra lecsaptam, bőrének egyetlen négyzetcentiméterét sem kihagyva. - Ezt minden reggel el tudnám viselni! - hallottam a hangján, hogy mosolyog, miközben kezeivel lejjebb vándorolt, egészen a fenekemig, amibe belemarkolt, halk nyöszörgést kiváltva belőlem. Hiányzott az érintése, már nem is emlékszem, hogy mikor kényeztettük utoljára egymást, ami persze az én hibám volt. A Lucas ügy annyira kikészített, hogy mindenkit ellöktem magamtól, még azt is, akit az életemnél is jobban szeretek. Nem volt szép tőlem, és azóta is bánom, hogy ilyen hülyén viselkedtem. Hazza csak segíteni akart, én meg nem hagytam. Sajnos még mindig nem vagyok túl ezen az egészen, de kicsivel könnyebb, hogy elmondtam neki mindent, és minden nap beszélünk az érzéseimről. Sosem engedi, hogy elmulasszuk, még akkor sem, ha pocsékul érzem magam, és semmi kedvem az egészhez. Nagyon hálás vagyok neki mindenért. Biztos, hogy nem lehetett könnyű velem. Egy elviselhetetlen idióta voltam, ő mégis türelmes volt, és kitartott mellettem. Szerintem mások már rég feladták volna, de ő nem, csak tűrt és tűrt. Harry egy angyal, akinek hatalmas szíve van, és én még mindig nem értem, hogy mivel is érdemeltem ki őt.
- Hol jársz, édes? - zökkentett ki a gondolataimból mély hangja. - Hiányolom a puha ajkaidat! - túr bele a hajamba, mire elhajoltam nyakáról, feje két oldalán a matracra tenyerelve, zöld íriszeibe nézve. 
- Csak elgondolkodtam... - mosolyogtam, élvezve ujjainak kellemes masszírozását a fejbőrömön. 
- Min? - kérdezte, kíváncsian fürkészve arcomat. 
- Nem fontos! - ráztam meg a fejemet.
- Dehogynem! - felelte komoran. - Tudod, hogy mit beszéltünk meg?! - Emlékeztetett a fogadalmunkra, ami arról szólt, hogy ezentúl, mindent elmondunk egymásnak, bármiről is legyen szó. Bár ezt már régebben is megfogadtuk, de remélem, hogy most már be is tudjuk tartani. - Halljam! - nézett rám várakozóan. 
- Oké! - fújtam egy nagyot, megadva magam. - Azon, hogy egy angyal vagy és én meg sem érdemellek! - böktem ki, amire egy mérges pillantást kaptam. 
- Ezt meg se hallottam! - morogta összeszűkült szemekkel. - Mondjuk az angyalos részt igen! - mosolyodott el, amitől a gödröcskéi is megjelentek a szája két oldalán. Tenyerei közé fogta az arcomat, és mélyen a szemembe nézett, rabul ejtve kékségeimet. - Szeretlek, és ez sosem fog változni! - jelentette ki. - Csak kérlek, ne gondolkodj ilyen hülyeségeken, hanem inkább folytasd azt, amit abbahagytál! - kacsintott, egy huncut mosoly kíséretében. Vigyorogva hajoltam a szájára, amit azonnal szétnyitott, utat engedve nyelvemnek, amivel birtokba vettem az övét. Először csak lágyan csókolóztunk, aztán egyre hevesebben faltuk egymást, alig kapva levegőt, de akkor se váltunk el a másiktól. Ujjai pólóm alá siklottak cirógatva, néha kicsit megkarcolva a bőrömet, ami szinte már lángolt a forró érintéseitől. Lihegve, levegőért kapkodva szakítottam meg a csókunkat, de csak pár másodpercre, hogy utána újra lecsaphassak ajkaira. Csókoltam, szívtam, haraptam, majd mikor úgy éreztem, hogy végeztem, állát vettem célba, és azt is megharaptam, amire egy  nyöszörgést kaptam válaszul. Lejjebb vándoroltam, nyelvem hegyével végignyalva torkán, egészen a nyakáig, ahol megkerestem a gyenge pontját, kicsit megszívva azt.
- Harapj meg, kis tigrisem! - utasított zihálva, ujjait hajamba túrva, én pedig beleharaptam puha bőrébe. - Bassza meg! - felszisszent, mire még jobban belemélyesztettem a fogaimat, amitől egy állatias hörgés tört fel torkából. - Te vadállat! - morogta, de hallottam hangján, hogy mosolyog. Annyira erősen haraptam, hogy éreztem kiserkenő vérét, aminek sós íze betöltötte a számat. De ez sem tántorított el, továbbra is haraptam, szívtam, és nyaltam a fájdalmas pontot, amitől Harry szüntelenül nyöszörögve vonaglott alattam. - Kikészítesz! - lihegte, és tincseimmel játszadozó ujjai a hátamra simultak, majd gerincem vonalát követve haladtak lefelé, meg sem állva bokszeremig, ami alá beférkőztek, rámarkolva fenekemre. Felnyögtem a jóleső érzéstől, és pucsítottam, jelezve, hogy abba ne merje hagyni a hátsóm kényeztetését. - Tetszik, mi? - vájta bele körmeit, én pedig újra beleharaptam a nyakába, ahonnan lefelé haladtam, nyálcsíkokat hagyva magam után. A kulcscsontjába lágy csókot hintettem, majd tovább vándoroltam, meg sem állva a hegyesen csúcsosodó bimbókig, amiket felváltva, nyelvem hegyével izgattam, ezzel az őrületbe kergetve Hazzát. - Ahh, csináld! - nyöszörögte hajamba túrva, gyengéden lenyomva a fejemet. Felkuncogtam, mert tudtam jól, hogy mit akar. Bekaptam az egyik bimbóját, amit szoptam, nyaltam és szívtam, míg a másikat az ujjam közé fogtam, és morzsolgatni kezdtem. Harry élvezetesen nyögve, mellkasát feltolva mozgolódott alattam. Egy utolsót szívtam a kis csúcson, majd a másikon is, aztán tovább indultam lefelé, nedves csókokat nyomva felhevült, szinte már lángoló bőrére. Tenyeremmel oldalát simogattam, miközben belenyaltam köldökébe, majd a v vonalához érve, fogaim közé csíptem vékony bőrét, ezzel újabb nyögésre kényszerítve őt. Mikor elértem a bokszeréhez, ahol már kő keményen várt férfiassága, felnéztem, és összetalálkoztam a vágytól elsötétült tekintetével, amitől a farkam is megremegett. 
- Kéérlek... - nyöszörögte rekedtes hangon, mire egy mosoly terült szét az arcomon.
- Mire kérsz, Hazza? - pontosan tudtam, hogy mit akar, csak játszadoztam vele, mert tudtam jól, hogy imádja, ha kínzom kicsit. Felsóhajtott, fellökve csípőjét. Felkuncogtam. - Sajnos nem értem... - húztam továbbra is az agyát, amire felmordult.
- Érints meg, kérlek! - könyörgött. - Megőrülök, ha nem teszed meg! - markolta a lepedőt, újra fellökve csípőjét, ami az államnak ütközött, hörgést kiváltva Harryből. 
- Szeretnéd? - hajoltam fölé, egy csókot lopva ajkáról, majd újra feltérdeltem, és csak néztem őt, ahogy erősen zihálva, elnyílt ajkakkal, vágytól elhomályosult tekintettel feküdt előttem.
- Louis!! - mordult rám, és mikor látta, hogy meg sem mozdulok, lenyúlt, rámarkolva merevedésére, és dörzsölni kezdte. A látványra, ahogy magát kényeztette a bokszere anyagán keresztül, a heréim is összerándultak, és a számba haraptam, olyan erősen, hogy kivérzett. Felnyögött, én pedig azonnal észbe kaptam, és kezéért nyúltam, elhúzva onnan. 
- Majd én! - mondtam, mindvégig a zöld íriszekbe nézve, megmarkolva merev farkát, amit lágyan masszírozni kezdtem. Hátra vetett fejjel, kéjesen nyögve élvezte tettemet.
- Szent egek! - harapta be alsó ajkát, ahogy egyre erősebben mozgattam rajta kezemet. Szájára hajoltam, de közben nem hagytam abba a farka kényeztetését. A számba nyögött, sóhajtozott, és néha-néha fogai közé csípte ajkamat. Újra lefelé vettem az irányt, csókokkal lepve be testének minden egyes porcikáját, meg sem állva a merevedéséig, amire ráharaptam, a fekete anyagon keresztül. Harry teljesen kikészült, szüntelenül nyögött, folyton mocorgott, jobbra- balra dobálva a fejét. Nem akartam tovább kínozni, ezért megragadtam a bokszerét, és egy gyors mozdulattal lerántottam róla, kiszabadítva az előnedvtől csillogó férfiasságát, ami a hasfalára csapódott, várva a kényeztetésre. Tenyerembe fogtam, és tekintetemet az övébe fúrva nyaltam végig teljes hosszán, majd makkjával játszadoztam, körkörösen izgatva nyelvemmel. Bekaptam, de csak a hegyét, amit szívni kezdtem. - Istenem! Olyan forró a szád! - markolt a hajamba, nagyokat nyögve, egy kicsit fellökve a csípőjét, amitől a tokomig hatolt. Köhögve váltam el tőle, mire bocsánatkérően nézett rám. - Sajnálom! - sóhajtott. Elmosolyodtam, jelezve, hogy semmi baj, és újra ráhajoltam a farkára, lassan, centiről centire engedve a számba addig, ameddig csak bírtam. - Bazdmeg! Csináld, kis tig... - nyöszörögte, de nem tudta befejezni, mert fogaimmal óvatosan megkarcoltam férfiasságát. - Ahh! - lihegett, fejét oldalra dobva. - Szopj! - hörögte, és láttam rajta, hogy a kéj teljesen elvette a józan eszét. Fel- le mozgattam a fejemet, kezemmel pedig heréit markoltam, gyengéden dörzsölve őket. 
- Jézusom, Lou! Megőrjítesz! - nyögte, mire felbátorodtam, és gyorsabb tempóban szoptam, morzsolgatva, kicsit megszorítva golyóit. Hirtelen, egy cuppanós hangot hallatva váltam el szerszámától, amit egy nem tetsző morgás követett. A szájára tapadtam, kezemmel újra körbe fogva merevedését, és erősen verni kezdtem, amitől a számba nyögött. Ujjai a nadrágomba nyúltak, próbálva lehúzni rólam, de nem sikerült neki.
- V-vetkőzz le! - zihálta, ahogy egyre gyorsabban mozgott a kezem rajta. 
- Ez a te napod, Hazza! - dugtam át a nyelvemet a szájába, és újra vad csókba kezdtünk, miközben ütemesen fejtem a farkát. Alig bírt a csókra koncentrálni, fejét dobálta, szemei pedig fennakadtak az élvezettől, ami egyre csak elöntötte a testét.
- K-közel... - lihegte, és megfogta a karomat. - M-mindjárt! - hörögte, fejét hátra vetve, szemeit lehunyva. Annyira izgató volt, ahogy egyre jobban elvesztette a teste felett az irányítást. Göndör haja rátapadt izzadságtól gyöngyöző homlokára, duzzad, piros ajkai pedig elnyíltak a nyögésektől, amik egyre csak fokozódtak. Újra a számba vettem az erektől duzzadó, lüktető farkát, amit ütemesen szopni kezdtem, miközben a tövénél körbe fogtam ujjaimmal, fel-le mozgatva rajta a kezemet. Megszívtam a makkját, amitől erősen markolt, szinte belemélyesztetve körmeit a bicepszembe. - E-el... f-fog... - próbált figyelmeztetni, de a hangja is elakadt a testén végigsöprő vágytól, amitől minden izma megfeszült. Éreztem, hogy megremeg a farka, majd pár másodperccel később, egy hatalmasat nyögve élvezett a számba. Lenyeltem forró nedvét, majd egy utolsót szívtam a makkján, aztán elhúzódtam tőle, hogy fölé másszak, gyengéd csókot lehelve ajkára. 
- Szeretlek! - sóhajtotta, levegőért kapkodva. 
- Én is szeretlek! - mosolyodtam el, és lehajoltam, hogy újra birtokba vegyem száját. Lágyan csókolóztunk, hosszú percekig, majd hirtelen megragadta a derekam, és fordított a helyzetünkön. Kezeimet a testem két oldalára szorította, miközben befurakodott a lábaim közé. 
- Most te jössz! - nyalta meg a száját, kaján vigyorral az arcán, de mielőtt lecsaphatott volna rám, leállítottam:
- Nem! Ez így volt jó! - mondtam, mire egy döbbent arckifejezést kaptam válaszul. - Ne nézz így rám! - nevettem fel, ő pedig lehajolt egy csókra. 
- Biztos? - kérdezett.
- Biztos! - biztosítottam, és még bólintottam is hozzá. 
- Majd bepótoljuk! - kacsintott rám. - De most lemosakszom, oké? - nyomott egy utolsó csókot a számra, mielőtt lemászott rólam, eltűnve a fürdőbe. Felkeltem az ágyról, felkapva magamra egy itthoni öltözéket, és a laptopot az ölembe véve ültem vissza, hogy kicsit szétnézzek a nagyvilágban. Megnéztem a közösségi oldalt, aztán a híreket kezdtem el böngészni. Félve olvastam a szalagcímeket, de szerencsére nem találtam semmi olyat, ami ránk utalt volna. A Lucas ügy óta folyton követtem a hírcsatornákat, tartva attól, hogy a hullájára vagy netalán tán az autójára bukkannak, és akkor rohadt nagy szarban leszünk. 
- Mit csinálsz? - riadtam meg Harry hangjától, és azonnal kinyomtam az oldalt, ami szerencsémre nem tűnt fel neki. Utálja, ha a híreket böngészem, de nem tehetek róla, félek, és első kézből tudni akarok arról, hogy ha valamit találnak. Beriszálta magát a szobába, egészen a szekrényig, aminek kihúzta a fiókját, és keresgélni kezdett benne. Mivel csak egy szál törölköző volt a dereka köré kötve, így elidőzhettem a kidolgozott, izmoktól duzzadó hátán, amik megfeszültek karjai mozgatására. Tekintetemmel lejjebb vándoroltam, és a feneke fölötti gödröcskéket, majd a fenekét néztem. Felkuncogott, én pedig azonnal felkaptam a fejemet. 
- Ha tudnád, hogy mit találtam kis tigris! - fordult felém, hátra tett kezekkel, huncut vigyorral az arcán. Étetetlenül, mégis kíváncsian néztem rá. - Felveszed nekem? - kérdezte, még mindig hátul tartva kezeit. 
- Mit? Miről beszélsz? - csuktam le a laptopom, és érdeklődve figyeltem. 
- A-a! - ingatta a fejét. - Nem mondom meg! Először ígérd meg, hogy felveszed, aztán megmutatom! - zsarolt meg a szemöldökét húzogatva. 
- Ez így nem fair! - durcáskodtam. - Akarom látni! Addig nem mondok rá igen! - nem hagytam magam. Fogalmam sincs, hogy mit tartogathat a kezében, és nem akartam csak úgy rábólintani. 
- Kééérlek, Loooouuuu! - húzta el a szavakat, szempilláit rebegtetve, kiskutya szemekkel nézve rám. Tudja jól, hogy nehezen tudok neki nemet mondani, főleg, mikor ezt csinálja. Annyira aljas.
- Ez akkor sem fair, de oké, mutasd! - adtam meg magam, mire győztes vigyor terült szét az arcán, és előhúzta azt, amit a kezében tartott. Amint megláttam annak tartalmát, rögtön heves tiltakozásba kezdtem: 
- Na, nem! Nem, és nem! Nem! Egyszer felhúztam, még egyszer nem fogom! Felejtsd el! 
- Megígérted! - biggyesztette le a száját. - És nem csak most! Ha jól emlékszem, azt mondtad, hogy: "Ha jó fiú leszek, akkor újra láthatom azon a feszes kis kerek seggeden!", vagy rosszul emlékszem? - vigyorgott szüntelenül. 
- Rosszul, nem ezeket a szavakat használtam! - morogtam. Sajnos tényleg ezt mondtam neki, de akkor nem gondoltam komolyan.
- Na, húzd fel! - dobta felém a piros tangát, ami pont a fejemen landolt. Harry hatalmas nevetése töltötte be a szobát, én pedig mellkasom előtt összefont karral, mérgesen néztem ki a tanga mögül. Morogva rántottam le a fejemről, és felkeltem, megindulva az ajtó felé. 
- Most hova mész? - kérdezte kétségbeesetten. 
- Szerinted? - lengettem meg a tangát az orra előtt. - A fürdőbe, hogy felvegyem őfelségének! - morogtam. 
- Hé! Nem ebben egyeztünk meg! - jelentette ki komolyan.
- Nem egyeztünk meg semmiben! Ugye nem gondoltad, hogy majd előtted fogom felvenni?! - vigyorodtam el, kilépve az ajtón, egyenesen a fürdőbe sietve, ahol gyorsan lerántottam magamról a nadrágomat a bokszeremmel együtt. Sietve felhúztam a tangát, amire visszahúztam a melegítő alsómat. Kicsit kényelmetlen volt, belevágott a seggembe, ahogy visszamentem a hálóba, ahol Harry az ágyon feküdt, várva rám. 
- Ez nem ér! - mordult fel. - Le a nadrággal, most! - parancsolt rám, én meg csak nevettem. 
- Azt mondtad, húzzam fel, hát felhúztam, de azt nem mondtad, hogy csak az legyen rajtam, szóval teljesítettem az ígéretemet! - nyújtottam ki a nyelvemet. 
- Látni akarom! - mászott ki az ágy szélére, amire ráült.
- Felejtsd el! - tartottam magam, és láttam az arcán, hogy egyre jobban bepipul. 
- Ki akarod húzni a gyufát, igaz? Erre játszol? - állt fel, mire hátráltam pár lépést. A szívem vadul kalimpált, és egy hatalmasat nyeltem. - Mi van, félsz? - vigyorgott önelégülten.
- Csak szeretnéd! - mondtam, de közben már a torkomban dobogott a szívem, a levegőben érezhető szexuális feszültségtől. A hangja, a határozott testtartása, és az engem pásztázó zöld szemek, amikkel szinte felfalt, teljesen feltüzelt. 
- Bátor vagy, Louis Tomlinson! - ahogy kiejtette a nevemet, mély hangján, olyan kéjhullám söpört végig a gerincem vonalán, hogy halkan felnyögtem. Nagyot nyeltem, ahogy beharapta az alsó ajkát, elindulva felém.
- Ne! - állítottam le. 
- Azt mondta, hogy ez az én napom! - nyalta meg ajkát, újabb lépést téve felém. Igaza volt. 
- Oké! Csak ülj vissza! - parancsoltam, de meg sem mozdult, csak bámult, a lelkemig hatoló zöldjeivel. 
- Mit kapok érte cserébe? - játszadozott, amit egyre jobban élveztem. 
- Majd meglátod! - kacsintottam rá, ő pedig szó nélkül visszaült a helyére. 


32 megjegyzés:

  1. Jaj, eszméletlen jó lett. Larry*q* várom a következőt<3

    Lettie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira boldog vagyok, hogy tetszett *-* Igyekszen vele, remélem sikerül hamarabb hoznom ;)

      Törlés
  2. Te most szórakozol velem? Ki akarsz csinálni?! Meg Larry is???
    Szóval, mivel 4096 karakternél többet nem írhatok ide, sajnos nem tudok sokat másolni, de mindjárt szétb*szom ezt a szart :D Úgyhogy ideírom, hogy az angyalos rész GYILKOS! <3

    "- Harapj meg, kis tigrisem!" HARAPJ MEG, KIS TIGRISEM?? Normális vagy? Ettől még én is felnyögtem :D Omg!

    - Ha tudnád, hogy mit találtam kis tigris! - fordult felém, hátra tett kezekkel, huncut vigyorral az arcán. Étetetlenül, mégis kíváncsian néztem rá. - Felveszed nekem? - kérdezte, még mindig hátul tartva kezeit.
    - Mit? Miről beszélsz? - csuktam le a laptopom, és érdeklődve figyeltem.
    - A-a! - ingatta a fejét. - Nem mondom meg! Először ígérd meg, hogy felveszed, aztán megmutatom! - zsarolt meg a szemöldökét húzogatva.
    - Ez így nem fair! - durcáskodtam. - Akarom látni! Addig nem mondok rá igen! - nem hagytam magam. Fogalmam sincs, hogy mit tartogathat a kezében, és nem akartam csak úgy rábólintani.
    - Kééérlek, Loooouuuu! - húzta el a szavakat, szempilláit rebegtetve, kiskutya szemekkel nézve rám. Tudja jól, hogy nehezen tudok neki nemet mondani, főleg, mikor ezt csinálja. Annyira aljas.
    - Ez akkor sem fair, de oké, mutasd! - adtam meg magam, mire győztes vigyor terült szét az arcán, és előhúzta azt, amit a kezében tartott. Amint megláttam annak tartalmát, rögtön heves tiltakozásba kezdtem:
    - Na, nem! Nem, és nem! Nem! Egyszer felhúztam, még egyszer nem fogom! Felejtsd el!
    - Megígérted! - biggyesztette le a száját. - És nem csak most! Ha jól emlékszem, azt mondtad, hogy: "Ha jó fiú leszek, akkor újra láthatom azon a feszes kis kerek seggeden!", vagy rosszul emlékszem? - vigyorgott szüntelenül.
    - Rosszul, nem ezeket a szavakat használtam! - morogtam. Sajnos tényleg ezt mondtam neki, de akkor nem gondoltam komolyan.
    - Na, húzd fel! - dobta felém a piros tangát, ami pont a fejemen landolt. Harry hatalmas nevetése töltötte be a szobát, én pedig mellkasom előtt összefont karral, mérgesen néztem ki a tanga mögül. Morogva rántottam le a fejemről, és felkeltem, megindulva az ajtó felé.
    - Most hova mész? - kérdezte kétségbeesetten.
    - Szerinted? - lengettem meg a tangát az orra előtt. - A fürdőbe, hogy felvegyem őfelségének! - morogtam.
    - Hé! Nem ebben egyeztünk meg! - jelentette ki komolyan.
    - Nem egyeztünk meg semmiben! Ugye nem gondoltad, hogy majd előtted fogom felvenni?! - vigyorodtam el, kilépve az ajtón, egyenesen a fürdőbe sietve, ahol gyorsan lerántottam magamról a nadrágomat a bokszeremmel együtt. Sietve felhúztam a tangát, amire visszahúztam a melegítő alsómat. Kicsit kényelmetlen volt, belevágott a seggembe, ahogy visszamentem a hálóba, ahol Harry az ágyon feküdt, várva rám.
    - Ez nem ér! - mordult fel. - Le a nadrággal, most! - parancsolt rám, én meg csak nevettem.
    - Azt mondtad, húzzam fel, hát felhúztam, de azt nem mondtad, hogy csak az legyen rajtam, szóval teljesítettem az ígéretemet! - nyújtottam ki a nyelvemet." A végéig másoltam volna, de mint mondtam, nem enged annyit! :( xD Ez úgy, ahogy van, a kedvenc részem az egészben!!! :D Hát kihalok rajtuk, annyira előttem van! Eszméletlen jó lett... :D Bubik <3 Remélem Harry elkapja a következő részben Louis-t :P

    A szopást azért nem emeltem ki külön, mert tudod jól, hogy imádom! Arra szavak sincsenek, max. annyi, hogy gecisbugyi...
    Imádom és téged is!!! Alig várom a következő részt! *-* <3
    xoxo <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Larry szórakozik, mindig ezt csinálják :D Kis szemetek ❤ Igen, nem tudom mire jó ez a megszabott karakter, engem is fel tud idegelni XD De az lényeg, hogy sikerült ;)
      Harry egy angyal :3
      Nekem is ez a kedvenc részem, annyira látom magam előtt őket, és nevetek :D majd meglátjuk, de te már nagyából tudod, hogy mi lesz :D
      Ez a szó pont elég, mindent magába foglal XD :p
      Én is imádlak ❤

      Törlés
  3. Ahhhhhh
    Most nagyon meghaltam.
    Ez valami fantasztikus lett,és....KO van.
    Jajj,már ott örültem,amikor írtad az elején hogy Larry jön...ú,mennyire vártam ezt,jézusom!
    Harry tényleg egy angyal <3
    "- Érints meg, kérlek! - könyörgött. - Megőrülök, ha nem teszed meg! - markolta a lepedőt, újra fellökve csípőjét, ami az államnak ütközött, hörgést kiváltva Harryből. "---hörgést ááá,meghalok,ezt hallom!!
    "- Louis!! - mordult rám, és mikor látta, hogy meg sem mozdulok, lenyúlt, rámarkolva merevedésére, és dörzsölni kezdte. A látványra, ahogy magát kényeztette a bokszere anyagán keresztül, a heréim is összerándultak, és a számba haraptam, olyan erősen, hogy kivérzett. Felnyögött, én pedig azonnal észbe kaptam, és kezéért nyúltam, elhúzva onnan. "--Te ki akarsz nyírni.Tudom,hogy ki akarsz nyírni.Ezzel résszel...és sikerült.Harry,úristen és Lou,ahogy nézi.*-* Halál van.
    "- Bazdmeg! Csináld, kis tig... - nyöszörögte, de nem tudta befejezni, mert fogaimmal óvatosan megkarcoltam férfiasságát. - Ahh! - lihegett, fejét oldalra dobva. - Szopj! - hörögte, és láttam rajta, hogy a kéj teljesen elvette a józan eszét."--Áááá Harry,ahogy vergődik és kikészült,JÉZUSOOM!!Nem vagyok jól,ez túl sok!!
    "- K-közel... - lihegte, és megfogta a karomat. - M-mindjárt! - hörögte, fejét hátra vetve, szemeit lehunyva. Annyira izgató volt, ahogy egyre jobban elvesztette a teste felett az irányítást. Göndör haja rátapadt izzadságtól gyöngyöző homlokára, duzzad, piros ajkai pedig elnyíltak a nyögésektől, amik egyre csak fokozódtak."-atyavilágúristen,te született gyilkos vagy!Fejét hátravetve...hörgött...duzzadt,piros ajkai...hívom a mentőket.
    " - E-el... f-fog... - próbált figyelmeztetni, de a hangja is elakadt a testén végigsöprő vágytól, amitől minden izma megfeszült. Éreztem, hogy megremeg a farka, majd pár másodperccel később, egy hatalmasat nyögve élvezett a számba. "--asdfhjllbvf légzésleállásom vaaan,ez valami eszméletlen,nem bírom!!

    "Mivel csak egy szál törölköző volt a dereka köré kötve, így elidőzhettem a kidolgozott, izmoktól duzzadó hátán, amik megfeszültek karjai mozgatására. Tekintetemmel lejjebb vándoroltam, és a feneke fölötti gödröcskéket, majd a fenekét néztem"--gyönyörködünk a kilátásban,mi,Louis? :P Ez is kicsinált.
    "- Csak szeretnéd! - mondtam, de közben már a torkomban dobogott a szívem, a levegőben érezhető szexuális feszültségtől. A hangja, a határozott testtartása, és az engem pásztázó zöld szemek, amikkel szinte felfalt, teljesen feltüzelt.
    - Bátor vagy, Louis Tomlinson! - ahogy kiejtette a nevemet, mély hangján, olyan kéjhullám söpört végig a gerincem vonalán, hogy halkan felnyögtem. Nagyot nyeltem, ahogy beharapta az alsó ajkát, elindulva felém."--áváááá tanga,jeee És Louis. .és ahogy Harry elindul felé...nem tudok már egybrfüfggően kommentelni,kivagyok!!
    "- Oké! Csak ülj vissza! - parancsoltam, de meg sem mozdult, csak bámult, a lelkemig hatoló zöldjeivel.
    - Mit kapok érte cserébe? - játszadozott, amit egyre jobban élveztem.
    - Majd meglátod! - kacsintottam rá, ő pedig szó nélkül visszaült a helyére. "--mit kaap?Egy kis sztrípizt...vagy hmmm vannak még ötleteim,jobbnál jobbak...:P Most viszont nincs tovább és ez felidegelt.Nem bírom ki a következőig.
    Aa és a köviben remélem bepótolják :D
    Imádlak és valósággal epekedek a következőért!:)
    Ölellek
    Mare

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj annyira boldog vagyok :3 Őszintén megvallva, már én is nagyon vártam Larryt, hiányoztak a drágáim ❤
      Igen, Harry egy angyal :3
      Imádlak, olyan jó olvasni, hogy ilyen hatással van rád a történet :3 kicsit féltem, hogy nem lesz jó, de most már kezdek megnyugodni ;) Köszönöm ❤
      Majd kiderül, hogy bepótolják e vagy sem, nem árulhatom el... :D
      Puszii ❤

      Törlés
  4. Azta mindenit😍😍 hat ez olyan juuuj itt volt az egyik bnom es egyutt olvastuk es imadjuk erre szavak nincsenek❤❤❤ nagyon varom a kovetkezo reszt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "hat ez olyan juuuj" ez annyira aranyos :3 Köszönöm szépen, boldog vagyok, hogy ennyire tetszett mindkettőtöknek ❤
      Puszi nektek :3

      Törlés
  5. AWWWWWWWWWWWWWWWWWW istenem imádom... imádoooooooooomm <3 Larry .. :D nagyon boldog vagyok most.! és ez a rész.. aww elolvadok.! :D imádlak és a blogodat is.!! mint mindig. :D siess a kövivel. Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony Larry, tudtam, hogy már te is alig várod :3 Örülök, hogy boldog vagy, mert akkor én is az vagyok ❤ én is imádlak :3
      Puszillak

      Törlés
  6. Istenem, ez nagyon király rész volt. Imádtam Ziallt is de Larry....huuuu erre nincsenek szavak. alig várom a kövit. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett ;) Igen, Larry az Larry ❤❤ de boldog vagyok, hogy a Ziall részek is tetszenek :3
      Puszii ❤

      Törlés
  7. Itt abba hagyni kész bűn :D szenvedni fogok, míg hozni fogod az új részt :( :)))) Király lett ez a rész (mint a többi) és várom a folytatást :) körülbelül mikor hozod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsiii, én már csak ilyen vagyok... :( :) Köszönöm szépen, olyan jó olvasni, hogy ennyire tetszett :3
      Nem tudom, ez az időmtől függ, de megpróbálom hamarabb hozni, mint a mostanit, de nem ígérek semmit :)
      Puszi ❤

      Törlés
  8. Hey, angel! <3<3

    Ez fantasztikus lett. A héten úgy lászik, kulminálnak a szexualis energiák, aminek én roppant mód örülök!!! Annyira cuki volt a harryt kenyeztető Louis es imádtam a bevezető részt is, mert tudod, hogy az a gyengém, ha Harryt isteniti a kis tigris.

    De még jobban várom, hogy a L&P kemény, férfias Hazzaja elvegye amit akar, és ami (lássuk be, ennyi türelmes várakozás után) igenis jár neki. Rólunk már nem is beszélve.
    Végre Larry, végre nincs ami/aki beárnyékolja a romantikis, erotikus részeket...Ziall jól van?, Liam is és végre csak egymásra figyelhetnek.teljesen egyetértek Harryvel (mint általában)... előjátéknak jó volt az orális szex, de mindketten a főfogásra várunk, szépen tálalva. A piros tangára Harry érzékenyebb, de egye kukac, nekem is jó lesz...

    Epekedve várom a folytatást, és most hogy kiderült nem hogy kijöttél a gyakorlatból, hanem szintet ugrottál, kíváncsian várom a dom harryt es a kistigrist, ahogy behódol neki...

    Én meg addig neked. ;)

    Imádlak !!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, ez a megszólítás :D :3
      Igen, én is azt vettem észre, de ez nem baj, én is élvezem, kellenek az ilyen részek is, főleg, hogy már itt is rég volt ;)
      Akkor sikerült kedveznem neked :3
      Attól függ, hogy sikerül e elvennie a kövi részben ;) bizony, véégre, már nekem is hiányoztak, és olyan jó újra boldog, szerelmes, erotikus részeket írni :3 Mindneki jól van, most már jöhetnek a boldog, együtt töltött idők, és London ;)
      Ezt a piros tangát nagyon nem terveztem, egyszerűen csak előbukkant újra :D
      Szintet ugrottam?? :O jujj, most vigyorgok, és boldog vagyok ❤
      Puszii ❤❤

      Törlés
  9. Imádtam olvasni! Egyszerűen szét fogom rágni a körmömet a köv részig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és boldog vagyok, hogy itt vagy, és írsz nekem :3 Pusziii ❤

      Törlés
  10. Hè ez nem èri itt abba hagyni pff ahj mikor jön új rèsz xD hahahah na jó mohó vagyok xD de annyira wááááa hogy nagyon :) :D
    Meghalok
    Dramy eszem az eszed meg a blogodat ugy szertem :)
    Igen a Lucas halála után nagy volt a depi de a fő hogy most már nem oh ez a Hazza napja :)
    Hihihi
    Amit persze ki is használ xD kis sexisten hahah huhh ez jóvolt egy kis desszert xD
    Nagyon nagyon jó volt hianyzott már az èn kis Larrym :)
    Szertünk
    Puszi: Meli ❤
    All the love
    Ui: alig várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Én már csak ilyen vagyok, bocsiii... Nem tudom mikor hozom, igyekszem vele :)
      "Dramy eszem az eszed meg a blogodat ugy szeretem :)" imádlak, és megeszlek :3
      Hazza nap bizony :p Már nekem is nagyon hiányztak, jó volt újra őket írni boldognak és huncutnak :3
      Én is szeretlek benneteket ❤❤
      Puszii

      Törlés
  11. Mondták már neked, hogy kegyetlen vagy?? Nagyon, ohh nem még annál is jobban... Hát mi ez ezt hogy gondoltad??
    Meghalok ennyi
    Én ezt nem bírom, megáll a szivem
    Óhhhte jóságos szent ég.....Jézusom, Máriám és minden szent
    AHHHHHHHHHHHH
    Annyira jó végre LARRY imádom Ziallt, de ez már nagyon kellett nagyon nagyon Végre jól van Louis visszatért a Kis Tigris, Harry meg jó fiú volt ezért megkaphatta Louist tangban ÓHHH MéG A LEíRSA IS NEHéZSéGEKET OKOZOTT NEM VAGYOK JÓL
    imádtam, ahogy Louis kényeztette Harryt meghalok ohhhh váááááááááááááááááááááááá ennyi telik tőlem nem bírom Úristen hát remegek..
    ROHADT SZEXI és izgató volt, említettem már, hogy nem vagyok jól? Még mindig nem vagyok jól....Rohadtul édes és aranyos IMÁDOM MIKOR HÚZZÁK EGYMÁS AGYÁT tűréshataromon kívül vagyok jelenleg Kell a kövi, ne kínozz kérlek ÚRISTEEEN!!!
    imádtaam nagyon varázslatos lett és kegyetlen vagy, ezt szükségesnek éreztem mégegyszer megemlíteni
    NAGYON NAGYON VÁROM A FOLYTATÁST!!!
    imádlaaak♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén? Igen, megkaptam már párszor :D Meg most kétszer is :D ;) ❤ Imádlak, nagyon ❤ Annyira jó olvasni, hogy ennyire tetszett, és ennyire vártad és ennyire bele tudod élni magad, jajj, olvadok :3
      Remélem azért megmaradsz, küldöm a lélegeztető gépet!
      Nagyon köszönöm, hogy minden részhez írtál visszamenőleg, ez sokat jelent nekem ❤
      Puszii ❤

      Törlés
  12. Larry l'amour !!! Úgy hiányzot. Drágák. Szeretem a Hazza napot, meg a Lou napot is. Sies a kövi résszel, mert már nagyon várom ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :3
      Jajj de örültem, mikor megláttam a neved :3
      Nekem is hiányoztak, és most itt vannak újra ;)
      Igyekszem sietni, puszi

      Törlés
  13. Most azonnal ujat szeretnek. Sot ujat akarok. Hisztizek.
    Vegig ugy olvastam hogy "csak ne legyen vege meg ne legyen vege most ne legyen vege".
    Erre tessek sokkal hamarabb vege lett mint kellett volna.
    Uhhh siess mert en itt haldoklom toluk.

    ~Liz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liz :3
      Imádlak ❤ Igyekszem hozni a kövit! Kitartás, nehogy nekem kihalj itten!! Jajj, annyira aranyos vagy :3
      Köszönöm, hogy mindegyik részhez írtál, nagyon jól esett ❤
      Puszi ❤

      Törlés
  14. Szia Dreamy <3

    Sajnálom hogy ide is most komizok. :-\ De mosttantol igyekezni fogok.

    A részről csak annyit hogy IMÀDTAM mint az összeset. Zsir lett. De a vége komolyan itt abba hagyniii ???? Louis + piros tanga oooo alig várom a kovi reszt <3 Elég gyatra komi lett de majd jobb lesz <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Semmi baj, örülök, hogy most itt vagy :)
      Én már csak ilyen vagyok, kis gonosz, aki mindig ott hagyja abba, ahol nem kéne :D
      Köszönöm szépen ❤ Nem lett gyatra, nekem sokat jelent :3
      Puszi

      Törlés
  15. Helloka!
    Megérkeztem én is.
    Csodalazos lett a rész, ez a Larry kibaszott jóra sikeredett. Megérte várni rá. Azt hittem eret vágok, ha nem jön. De itt van:)))
    Nagyon várom a következőt, leszedultem a szekrol. ��
    xoxo, Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roni :3
      Olyan boldog voltam, mikor megláttam, hogy írtál, már hiányoltalak ;) Jajj, annyira örülök, hogy ennyire tetszett :3
      "Nagyon várom a következőt, leszedultem a szekrol." De aranyos vagy ❤ Azért csak óvatosan, mi lenne velem nélküled? :3
      Puszii ❤

      Törlés
  16. Szia
    Oké, sírok
    Imádom őket..úristen
    xxA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello ;)
      Én meg téged imádlak :3 Örülök, hogy ennyire tetszett ❤
      Puszi

      Törlés