2015. május 8., péntek

Életjel!



Sziasztok!

Sajnálom, hogy így eltűntem, de egyszerűen megakadtam az írásban... Mivel sokan rámírtatok, és a kommentekben is aggódtatok, úgy döntöttem, hogy írok egy bejegyzést, hogy megnyugtassalak bennetetek.  Itt vagyok, és folytatom a történetet!  :) Megsúgom, hogy sikerült már legalább három részt megírnom, ebben a két napban, és úgy érzem végre megjött az ihlet! Szeretném egy kicsit előre írni, és ha minden jól alakul, és úgy haladok vele, ahogy az eddigi részekkel, akkor jövő héten már ki is teszem az új részt. :) 
Nagyon köszönöm, hogy nem pártoltatok el tőlem, és hogy közben egy újabb feliratkozóval is bővült a blog! Hihetetlenek vagytok!  :3
Annyira imádlak benneteket, hogy azt lehetetlen lenne szavakba önteni! <3 
Köszönök mindent, nélkületek sehol sem lennék! <3 :')

Dreamy Girl


18 megjegyzés:

  1. <3 !
    Nagyon orulok hogy irtal bejegyzest mert igy legalabb tudjuk, hogy mi a szitu.:D Rettentoen varom mar az uj reszt, de barmennyi idore is tunsz el, en biztos hogy nem hagylak el. Ez volt az elso Larry blogom es nagyon a szivemhez nott!:) Oh es a rosszat akarokkal ne foglalkozz, szerintem szuper iro vagy! Igy tovabb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Luna!
      Annyira jól esnek a szavaid! Meghatódtam :') Köszönöm szépen, és azt is, hogy itt vagy, meg hogy sosem hagysz el <3
      Imádlak <3

      Törlés
  2. Asszony!!!! Szeretlek!!! Írjááááál nekünk!!!<33 Örökké...<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága egyetlen nejem!
      Köszönök mindent! Nagyon szeretlek! <3 <3 Ííírok :3
      Örökké <3

      Törlés
  3. Teljesen megnyugodtunk, hogy még élsz :D de nagyon siess a kövivel, kérlej <333333
    Puszi: Andi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Andi!
      Köszönöm, hogy írtál, és hogy itt vagy! <3 Imádlak! :3
      Sietek ;)

      Törlés
  4. Hála a jó istennek. :D írjad azokat jóóó izgi részeket meg fele nekünk. :D <3
    Puszi. Larry xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Larry!
      Annyira imádlak, hogy mindig itt vagy és komizol! <3 Köszönöm :3
      Izgalomban nem lesz hiány! ;)

      Törlés
  5. Amikor megláttam hogy írtál felugrottam és sipítoztam xD. Aztán mikor azt is elolvastam, hogy hamarosan lesz új rész lesz még toporogtam és ugráltam is :D Nagyon örülök neked ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De édes vagy :') Hihetetlen, hogy ennyire várjátok, és szeretitek! :3
      Köszönöm, hogy itt vagy, és hogy komiztál! <3
      Imádlak <3

      Törlés
  6. Alig varom a kovi reszt! 😊😊 mi mindig itt vagyunk neked, el ne feledd!!! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Timcsi!
      Olyan boldog voltam, mikor megláttam a nevedet! :3 Köszönöm hogy itt vagy, és azt is, hogy komiztál! :') Imádlak <3

      Törlés
  7. Jajj en ezt mertnem lattam eddig? Draga orulok h jol vagy mondtam mar mi ittvagyunk es ittis leszunk..szerintem kiharcoltad mindenkinel a tiszteletet es a huseget azzal amit mar istenem, 128 resze csinalsz <3 nagyon szeretunk csajszi varjuk a kovit<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága koviubi!
      Igen, mondtad, emlékszem rá! :3
      Köszönöm szépen, hogy mindig itt vagy, és írsz nekem! <3
      Nagyon imádlak te csajszi! <3

      Törlés
  8. Dreamy!!! Annyira hiányoztál már, végre itt vagy! Számoltam a napokat, heteket...
    Végre!!:33
    Siess a résszel, hiányzik a történeted! :( :)
    Puszi: Szilvi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szilvi!
      Nagyon aranyos vagy, köszönöm, hogy írtál, és igyekszem hétvégére hozni, már csak pár simítás, és kész van! :)
      Imádlak <3

      Törlés
  9. Imádom a blogod :) nemrég kezdtem bele és behoztam a lemaradásom :) egyszerűen fantasztikus mint a többi blog is ami a fiúkról szól :) várom a kövit!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Szia:D
    Ide láttam a legjobbnak írni hogy ne a részek alatt szerepeljen:D
    Nagyon szeretem az írásaidat,mindegyiket követem!:D
    Meg szeretnélek kérdezni hogy esetleg benne lennél-e egy cserében :D
    ha máshova kellett volna írnom akkor kérlek nézd el de baromi béna tudok lenni :D
    Előre is köszönöm!!:D
    Boo
    (a blog:http://bezarvavele.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés