2014. június 17., kedd

Szívesség kérése! :3

Halihóóó!

Bocsánat, hogy nem résszel jelentkezem, de egy nagy szívességet szeretnék kérni tőletek! Nemrég rátaláltam egy Larrys történetre (angol), amit valaki el is kezdett fordítani, de sajnos abbahagyta, nagy bánatomra. (Kikészülök, ha nem tudom tovább olvasni!! :/) Imádom az ilyen fajta, durva történeteket, viszont én pocsék vagyok angolból. Próbáltam lefordítani, neki kezdtem, amit hamar fel is adtam, ugyanis szörnyen ment. Ha én akarom megcsinálni, akkor egy évet is kell várni, mire lefordítom az első részt! :( Tudom, hogy egy elég nagy kérés és nem is tudnám meghálálni sehogyan sem, sajnos, de szeretném ha lenne valaki - aki jól tud angolul, vagy van egy kis szabad ideje, vagy netán gyakorolni akarnak - lefordítaná nekem. Annyira de annyira boldoggá tenne vele, hogy azt el se tudom mondani. :3 Mivel ezt a történetet megosztanám veletek is, ezért annyiban tudnék segíteni az illetőnek, hogy létrehoznék egy blogot, megcsinálnám a kinézetet stb... és én lennék az aki a fordított szöveget  begépelné és felrakná!! Ennyiben tudok segítő kezet nyújtani! 
Itt található a blog: Sinister (befejezett) 19.részből áll.
Kommentben jelezzétek, hogy tudtok- e segíteni vagy ha ti máshogy gondoljátok akkor is írjatok! Bárminek örülök, csak olvashassam a történetet! :D :3 
Nagyon megköszönném és hálás lennék, ha valaki tudna segíteni nekem! :3

Dreamy Girl




6 megjegyzés:

  1. Megpróbálom szívesen, de nem ígérek semmit. Régebben már fordítottam egy blogot, de az a hülyeségemnek (és a pendrive nem megfelelő eltávolításának) hála elveszett. Van egy csomó szabadidőm, angolozni is akartam a nyáron, sőt, még Larry-t is szeretem..... azt hiszem segíthetek :) El kell olvasnom, hogy lássam milyen a nyelvezete és hogy értem-e.... ha végeztem, írok :)

    VálaszTörlés
  2. Ha időm engedi szívesen lefordítom neked, mivel elég jó vagyok angolból és szeretek fordítani. Ezen a héten még gyakorlatom van, de jövőhéttől már szabad vagyok :) elérhetőségem: dozso.mozso@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm csajok, annyira boldog vagyok, hogy el se tudom mondani! :D Nem is hittem volna, hogy ilyen gyorsan lesznek rá jelentkezők és el is kezdenék a fordítást! :3 Végem van! :D
    Látom, ketten is jelentkeztetek, beszéljétek meg, hogy mi legyen ;) Hogy ki fordítsa! :)

    VálaszTörlés
  4. Én olvasni szeretném majd a forditást..Valahol ez lehetséges leszlécci linket ha igen.Köszi: Ismeretlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint lesz, ki fogom tenni, hogy aki szeretné az olvashassa! :)

      Törlés