2014. március 10., hétfő

Különleges Díj! :3



26.Díj!

Nagyon szépen köszönöm a díjat Stella Dreamer-nek, Brigitta Pánczél-nak és Zsoo-nak, Ariel&Emily-nek, hogy megleptek ezzel a különleges díjjal! Nagyon hálás vagyok érte! :3

A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.



Szabályok:
1. Iratkozz fel a küldő blogjára! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
2. Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik!
3. Ne küld vissza neki a díjat!
4. Válaszolj öt kérdésére! (Amelyik blogra kaptad, annak az összes írójára vonatkozik.)
5. Írj magadról 5 dolgot, és tegyél fel 5 kérdést! (Amelyik blogra kaptad, annak összes írójára vonatkozik.)
6. Majd küldd tovább 5 embernek. Ha nem ismersz annyi blogot, látogass meg egy-két FB csoportot.
7. Minden szabályt kötelességed betartani, mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel amit csinál.
8. Mielőtt kiteszed a díj képét, mindenképp tüntesd fel a következő szöveget; A díj neve községdíj, amely egyben a legjobb írót is jelenti. Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
9. Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbításhoz!
10. Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küldd vissza, mert akkor az egy örök körforgás lenne.
11. Kötelességed az egész szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül!

5 dolog magamról:
- Imádom, mikor esik az eső, akkor vagyok a legboldogabb! Na, meg a viharok, élek-halok értük! :D  Csak ezért szeretem a nyarat, amúgy rühellem, a dög meleg miatt!!
- Coca-Cola mániás vagyok, mindent gyűjtök, ami Coca-colás feliratú! :D (Ez már beteges sztem! XD)
- Nagyon különc vagyok, mégse akarok megváltozni, szeretem, hogy nem vagyok átlagos, mint a legtöbb ember! :D
- Az egyetlen állat, amit nem szeretek, az a pók! (bár, a miniatűrökkel nincs semmi bajom!;))
- Van egy film, az Út a vadonba, még nem néztem végig, csak az elejét láttam, ahol megtaláltam a pont rám illő idézetet! :D (bár, azért ezzel az egy résszel nem értek egyet -> "embert meg nem vetek" )

" Gyönyörű az úttalan rengeteg,
  ujjong lelkem a parton egyedül;
  egy társaság van, hol nem szenvedek:
  a mély tenger, hol az ár hegedül.
  Embert meg nem vetek,
  de a természethez vagyok hű"
                                    /Lord Byron/


Válaszok:
1. Mióta írsz blogot?
- 2013. Október 1.
2. Melyik a héten a kedvenc napod?
- Péntek az én napom, a testem a zenére hangolom, meg egy jó italra amit szürcsölök, de minek is kéne több... XD
3. Ha tehetnél változtatnál iskolát?
- Nem 
4. Ha lenne rá mód, hogy Angliába lakj ezentúl, és minden körülmény jó lenne, itt tudnád hagyni az eddig életed?
- Simán, bár a családom nagyon hiányozna! :(
5. Tudsz főzni/sütni? Ha igen, mit szeretsz a legjobban csinálni?
- Tudok főzni is, meg sütni is, de sütni jobban szeretek! :D Brownie :P (egyszerű és isteni! :D)

1. Van testvéred? Ha igen, hány? Lány vagy fiú?
- Van, kettő, lány és fiú
2. Mit kaptál előző szülinapodra?
- Ohh ez jó kérdés... azt se tudom mi volt tegnap XD na, de a viccet félretéve, fogalmam sincs... majd ha eszembe jut, akkor beírom XD
3. Voltál már jégkorong meccsen?
- Nem
4. Szerinted Harry zuhanyozni szeret vagy fürdeni jobban?
- Háát, erre majdnem írtam egy Larrys dolgot, de inkább nem. XD Szerintem zuhanyozni :D
5. Telet szereted jobban vagy a nyarat?
- TELET :D

1. Miért éppen ezt a témát választottad?
- Mert szeretem a fiúxfiú történeteket és mert Larry a kedvencem! :3
2. Hogyan jössz ki a környezeteben élő emberekkel?
- A családommal nagyon jól, a barátnőmmel is, a többi ismerőssel meg csak úgy elvagyok.
3. Változtatnál valamit az életeden, személyiségeden?
- Persze, mindent amit csak lehetne.
4. Mi az az álom, amit ha elérsz, úgy érzed, most tökéletes az életed? (Ha van ilyen)
- Az álmom az, hogy boldog legyek, ha ez meglenne, akkor minden tökéletes lenne...
5. Ki a példaképed, miért?
- A szüleim, mert a mái napig szeretik egymást, mindenben segítik egymást! A semmiből jutottak el idáig, ami nagy szó! Nagyon sokat tettek, azért, hogy nekünk mindenünk meglegyen, és tömérdek szeretettel vesznek minket körül! :3 Nem kívánhatnék jobbat tőlük! :')

Ariel&Emily
1. Ki a kedvenc énekesed/színészed?
- Bruno Mars
2. Nézel sorozatokat? Ha igen, milyeneket?
- Sorozat függő vagyok! :D Supernatural, Glades- Tengerparti gyilkosságok stb...
3. Milyen zenéket hallgatsz?
- Bruno Mars, 1D az mindig, a többi meg ahogy jön! :D
4. Voltál már szerelmes?
- Igen
5. Miért szeretsz írni?
- Mert kiadhatom magamból a fantáziámat, és olyankor nem létezik ez a világ, csak az amit írok! :D Az írásban megtehetek olyan dolgokat is a szereplőkkel, amiket mondjuk én sose próbálnák ki, imádom, hogy olyanra formálom karaktereimet, amilyenre én akarom! :D

5 kérdés:
1. Mi a csillagjegyed?
2. Szoktál sorozatot nézni? Ha igen, melyiket?
3. Ki a példaképed?
4. Mi az ami nélkül nem tudnál élni?
5. Melyik a kedvenc számod az 1D-től?


5 blog, akinek küldöm:

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ez csak természetes, hiszen megérdemled!! :3 Imádom az írásaid! :3

      Törlés
  2. Meglepiiii nálunk :D imádlak!!! :D http://lirrybromancelove.blogspot.hu/2014/03/1-dij.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, máris kirakom a többihez! :3

      Törlés