2016. április 27., szerda

Szünet!


Sziasztok drágáim! 

Nem is tudom, hol kezdjem... Először is nagyon sajnálom, hogy csak most szólok, de eddig úgy tűnt, hogy sikerül összehoznom a kövi részt, de amint látjátok, sajnos ez nem jött össze...
Várni akartam még, hátha, de sokan rám írtatok, ezért úgy döntöttem, hogy mégiscsak kiírom, mert nem akarom, hogy tovább aggódjatok! Bár pár napja még nem tudtam, hogy mit akarok, most viszont végleg eldöntöttem!  Nem akarom tovább húzni, mert ez nektek és nekem sem jó!
Amint a címből is láthatjátok, szüneteltetni szeretném a blogot! Nem kell megijedni, nem fogom bezárni
csak kell egy hosszabb szünet, hogy összeszedjem a gondolataimat, az ötleteimet, és újult erővel, sok résszel térhessek hozzátok vissza! Tudom, hogy ez nem fair veletek szemben, hiszen így is alig hoztam részeket, ami miatt nagyon szarul is éreztem/érzem magam, mert nem ezt érdemelitek, de remélem, hogy megértitek és itt lesztek velem, amikor visszatérek! <3 (Persze ha nem, azt is megértem!)
Köszönöm a megértéseteket! 
Imádlak benneteket, ti vagytok a mindeneim, és köszönök mindent! Igyekszem mihamarabb jelentkezni! 


Puszillak benneteket <3 

Dreamy Girl 

29 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnalom a szunetet, de en azon szerencsesek koze tartozom, akik olvastak a kovetkezo reszt... :P (bocsanat, de a L&P az orok kedvencem, es megtisztelo, hogy reszese lehettem azoknak a fincsi Larry momenteknek <3)
    Remelem, minel hamarabb visszatersz, es ujult erovel folytatod ezt a fantasztikus tortenetet, mert el sem tudom kepzelni a blogod nelkul az eletem... <3 Sosem felejtem el, amikor ratalaltam... Es mai napig meg van a kedvenc reszem, amit barmikor ujra tudok olvasni, es kozben egy bizonyos dalt hallgatni :') Ez pedig az, amikor csonakaznak, utana pedig az autoban vannak... Nem tudom hanyadik resz, bocsi :D
    Azt kell tenned, amit a szived diktal, de en tudom, hogy csodalatos irono vagy, es valami olyat hoztal letre itt, ami a lelkemig es a szivemig hatolt/hatol (mert a mai napig is), es te is higgy magadban, kerlek!!! Es, ha Te nem lennel, en sem lennek sehol, se a blogjaim, ugyhogy nagyon halas vagyok tobb szempontbol is.. Imadlak, a blogot is, varlak vissza, varom a folytatast, es addig is ujraolvasom ezt a kis sztorit, mert awww :P <3 En itt leszek, amig vilag a vilag <3

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiaa <3
      Köszönöm szépen ezeket a csodálatos szavakat, amivel könnyeket csaltál a szemembe! :')
      Jajj, imádlak :3 igen, tudom melyikre gondolsz, azt én is szerettem, és én sem tudom hanyadik rész :D
      Én is nagyon remélem, hogy mihamarabb visszatérek, és hogy ugyanolyan lelkesedéssel írom majd a részeket, mint a régi szép időkben <3
      Köszönöm mégegyszer, nem is tudom, hogy hogyan háláljam meg, mert ezt lehetetlen... <3
      "En itt leszek, amig vilag a vilag <3" aww :') Imááádollak <3 <3

      Törlés
  2. Szia!!
    Nagyon nagyon sajnálom hogy szünetelteted a blogot, de teljesen meg értelek!!
    Ennyi csodálatos rész után nem csodálom hogy egy kis szünetet szeretnél, és biztosíthattlak arról hogy én várni fogok rád mert a L&P az életem része!!
    Ez volt életem eggyik első Larry blogja, és nagyon sok nehéz időben átsegített, szóval Köszönöm neked hogy nem zárod be!!
    És azokért a csodás, szerelmes, szexy Larry részekért is KÖSZI!!
    Ohhhh! És a Ziall részekről nem is beszélve!! Ahhh!! Immmádom őket, és Larryt is!
    Bármennyit is kell várni a következő részre én várni fogok rád!
    Puszi : May <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helloo :3
      Köszönöm szépen a szép szavakat, és megértésedet is! <3
      "Ez volt életem eggyik első Larry blogja, és nagyon sok nehéz időben átsegített, szóval Köszönöm neked hogy nem zárod be!! " El sem tudom mondani, hogy mennyit jelentenek nekem ezek a szavak, ez az amiért kitartok,és ez az ami mindig erőt ad nekem! Sosem tudnám bezárni, akár miről is lenne szó, mert nekem ti nagyon fontosak vagytok, és nem tudnám ezt megtenni veletek! <3
      Köszönöm, hogy itt vagy, és olvasol!
      Igyekszem hamar visszarázódni!
      Puszillak <3

      Törlés
  3. Legelső és kedvenc Larry-s blogom. Ha úgy érzed szünetre van szükséged, akkor tisztelettel elfogaom / elfogadjuk!
    Én itt leszek és várom a következő részt, mindegy mennyit kell várnom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3
      Köszönöm szépen a megértésedet, ez nekem nagyon sokat jelent! <3
      "Legelső és kedvenc Larry-s blogom." aww, ezektől a szavaktól mindig olvadok, és könnyezek :') <3
      Puszillak, és igyekszem vissza <3

      Törlés
  4. Szia! Sajnálom a szünetet, de így is nagyon sokat teszel értünk. Nekem személy szerint az írásaid sokat segítenek.
    Már most nagyon várom a szünet végét.
    Sok sikert!és puszi! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3
      Jajj, nagyon aranyos vagy! :') "Nekem személy szerint az írásaid sokat segítenek. " Nekem pedig ti! <3
      Köszönök mindent, és igyekszem sietni vissza hozzátok!
      Puszillak <3

      Törlés
  5. Szia. Nagyon sajnálom hogy nem olvashatok új részt és hogy szünet lesz.:'(
    Ez érthető. Szedd össze a gondolataid, és Aztán remélem tényleg hozol egy új részt, amibe Persze Harry és Louis, Niall és Zayn, és Persze Liam, életéről olvashatunk. ����
    Én várni fogok rá.
    Addig is sok sok puszii ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Igen, én is sajnálom, hogy ezt kellett tennem, de így éreztem helyesnek, még ha nagyon is fáj :(
      Nem akarlak cserben hagyni benneteket, hiszen nagyon sokat segítettek nekem, itt leszek, bármi is legyen, akkor is visszatérek!
      Köszönöm szépen, puszillak <3

      Törlés
  6. Először is, köszi az életjelet, mert már szétaggódtam magam, hogy vajon mi történhetett veled... :( Őszinte leszek, nem örülök a szünetnek, de ha erre van szükséged, hogy ihletet kapj, akkor szerintem nem fog megharagudni senki... :) Remélem nem kel sokat várni, mert rászoktam a blogodra, és félek, hogy elvonási tüneteim lesznek! :D Én mindenben támogatlak, és alig várom, hogy visszatérj! :)
    Puszi ~ Nessi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :3
      Jaj, ne haragudj :( Elhiszem, én sem örültem neki, de muszáj volt ezt a döntést hoznom...
      Köszönöm szépen, ez sokat segít! Én is remélem, hogy minél hamarabb jelentkezem! ;)
      Puszillak, és kitartás <3

      Törlés
  7. Szia!
    Sajnálom, hogy szünetelteted a blogot. :( A L&P a legelső Larrys blog amit olvastam és minden részét alig vártam, de örülök neki hogy adtál életjelet mert kezdtem aggódni egy kicsit, hogy ennél a résznél abba hagyod...Remélem hamarosan újra vissza térsz, én és mindenki várni fogom/fogjuk az újabb részeket!
    Ui.:Sajnálom,hogy eddig semmilyen megjegyzést nem írtam!
    Puszi Zsozsó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Jajj, ne haragudj :( Nem szeretném befejezetlenül abbahagyni, akár milyen nehezen is megy, nem tudnám ezt megtenni veletek!
      Én is nagyon remélem, hogy minél hamarabb jelentkezem az új részekkel!
      Semmi baj, örülök, hogy most megtetted <3
      Puszillak <3

      Törlés
  8. Szia drágám!
    Szomorúan olvastam ezeket a sorokat. Tudom, hogy a jó munkához idő kell, és nekem is van néha, hogy nem megy valami és ez teljesen normális. Néha kell egy kicsi pihenő, hogy újult erővel lathass hozzá a dolgokhoz...
    Remélem, mikor vissajossz, sokan maradnak, mert megerdemled! Én is várom, hogy visszagyere es megint odarakjad magad (mint eddig).
    Imádlak, remélem minél előbb találkozunk!❤❤
    xoxo,Roni♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roni :3
      Nekem sem volt könnyű erre a döntésre jutnom, de muszáj volt, mind a ti és az én érdekemben is!
      Jajj, aranyos vagy, köszönöm szépen ❤ :3
      Igen, én is remélem, hogy minél hamarabb jelentkezem!
      Puszillak ❤

      Törlés
  9. Imádom a vlogod és szerintem az nem árt ha szünetre mész mert szinte biztos hogy ugyanilyen jókat fogsz irni mint most irsz de én mindig itt leszek és nézem hogy mikor jön az uj rész. Kitartást! <3
    Bogi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3
      Köszönöm a megértésedet, és igen, kell egy kis szünet, hogy újult erővel lássak neki a következő részeknek ;)
      Jajj, köszönöm ❤
      Puszillak ❤

      Törlés
  10. Szia!
    Egy nap alatt kiolvastam a blogodat, annyira tetszett. Fantasztikus író vagy. Remélem, minél előbb lesz ihleted és újra írni fogsz. Millió puszi. E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello :3
      Egy nap alatt?? Wow! Az igen! ❤
      Köszönöm szépen, aranyos vagy :3
      Én is nagyon remélem, hogy mihamarabb találkozunk ;)
      Puszi ❤

      Törlés
  11. Szió, a szünet ellenére is....vár rád egy díj nálam!
    http://fallintosinlarry.blogspot.hu/2016/05/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3
      Köszönöm szépen a díjat, de már nem szoktam kitölteni, viszont, amint tudom, megnézem! ❤
      Puszi ❤

      Törlés
  12. nagyon hianyzik mar a blog!:(❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom 😢 Igyekszem vele, nem hagyom annyiban! 💜

      Törlés
  13. Kb mikorra várhatunk vissza ? 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia 😊
      Huh, nem tudom, már nagyon szeretném folytatni, csak elég nehézkesen meg az írás! Remélhetőleg hamarosan jelentkezem!
      Puszi 💜

      Törlés
  14. Szia, bocsi hogy eddig nem írtam ehhez a bejegyzéshez viszont láttam a csoportban a posztjaid úgyhogy remélem hamarosan visszatérsz! <3

    Ui.:Én vagy Balipap Vivien vagy Vivi Blpp csak új a fiókom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello 😊
      Semmi baj, a csopiban igyekszem mindig életjelet adni!
      Én is nagyon remélem! 💜 (Dolgozom rajta folyton!! Nem adom fel!!)
      Rendben 😊
      Puszi 💜

      Törlés
  15. Sziiaaaa!!Szerinted mikor tudod folytatni?Már nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés